Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Skjerm-problem

Anbefalte innlegg

Stor sjanse for at du må laste ned lan-driverne da ja. Om du bare bruker nettverksporten som er på hovedkortet, er det bare å gå på hjemmesiden til den fabrikanten og søke opp kortet ditt, og få lastet ned driverne til lan.

Har jo allerede en disk med driverne på som kom med hovedkortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, kjør F8 igjen, start i safe mode. Installer Driveren til skjermkortet ditt.

Hva skal jeg trykke på når jeg har kommet meg på F8 greia

Står det ikke sikkerhetsmodus / safemode ?

Ikke når jeg trykker F8 jevnlig. Da får jeg dette: post-352463-0-73493300-1400850741_thumb.jpg

Etter jeg har valgt språk

Hvis jeg holder inn skjer det ingenting

Endret av Reaver
Lenke til kommentar

Prøv å vente til etter windows skjermen så trykker du f8 jevnt

Prøv å vente til etter windows skjermen så trykker du f8 jevnt

Kommer opp i ett sekund også blir det svart... Ikke windows skrivebordet bare der vindows logoen formes av flere farger og det står windows.

Og dessuten gikk det ikke

Endret av Reaver
Lenke til kommentar

Kan du fortelle nøyaktig hva du har installert? Drivere fra medfølgende plate? Drivere du lastet ned fra nettet fra den linken jeg ga deg? Hvor mange? I hvilken rekkefølge? Dette burde ikke være vanskelig i det hele tatt!

Du sa i forrige tråd at plata du har fulgte med skjermkortet ditt. I så fall skal du ikke installere noe som helst fra den plata så lenge du ikke har satt i skjermkortet.

Du må være nøye og holde tunga rett i munnen!

Får du ikke til dette rimelig hurrtig så tror jeg det beste er å begynne helt forfra og installere W7 på nytt. Installer så de driverene jeg listet opp i forrige tråd. Pass på å laste ned drivere for ditt os, altså W7 64bit. Følg anvisningene nøye!

Lenke til kommentar

Kan du fortelle nøyaktig hva du har installert? Drivere fra medfølgende plate? Drivere du lastet ned fra nettet fra den linken jeg ga deg? Hvor mange? I hvilken rekkefølge? Dette burde ikke være vanskelig i det hele tatt!

Du sa i forrige tråd at plata du har fulgte med skjermkortet ditt. I så fall skal du ikke installere noe som helst fra den plata så lenge du ikke har satt i skjermkortet.

Du må være nøye og holde tunga rett i munnen!

Får du ikke til dette rimelig hurrtig så tror jeg det beste er å begynne helt forfra og installere W7 på nytt. Installer så de driverene jeg listet opp i forrige tråd. Pass på å laste ned drivere for ditt os, altså W7 64bit. Følg anvisningene nøye!

Jeg resatte W7 og startet opp PCen, helt klarert. Jeg satte inn disken som kom med hovedkortet. Trykket på det det sto i bruksanvisningen, den ba meg restarte, så jeg gjorde det, så blir skjermen svart etter BIOS skjermen kommer opp etc. Og det er problemet

Endret av Reaver
Lenke til kommentar

Du må prøve å være mer presis. Du må ikke si du lastet ned noen greier. Du skal laste ned NØYAKTIG det jeg fortalte deg i forrige tråd, ikke noe annet. Hvilken CD satte du inn, W7 plata eller den medfølgende drivers and utility fra MSI som du mener hører til skjermkortet ditt?

Lenke til kommentar

Du må prøve å være mer presis. Du må ikke si du lastet ned noen greier. Du skal laste ned NØYAKTIG det jeg fortalte deg i forrige tråd, ikke noe annet. Hvilken CD satte du inn, W7 plata eller den medfølgende drivers and utility fra MSI som du mener hører til skjermkortet ditt?

En CD jeg fant som førte med hovedkortet mitt. Den har driverne på seg, akkurat de fra MSI siden.

Lenke til kommentar

Ok. I såfall behøver du ikke laste ned noe.

Men det var veldig rart at du skulle støte på problemer når du installerer drivere fra medfølgende plate. Har ingen forklaring der. Hvilken port for skjermkabel bruker du, VGA, DVI? Har du ny skjerm? Bruker du kabel som fulgte med skjermen?

Lenke til kommentar

Når du sier skjermen blir svart, kan du høyreklikke og få opp en meny? Kan du bevege på muspekeren?

Kan bevege på musepekeren, ja. og bruker HDMI og VGA.

press control alt delete and select task manager. under Applications select "new task" type in explorer and press enter.

Lenke til kommentar

Når du sier skjermen blir svart, kan du høyreklikke og få opp en meny? Kan du bevege på muspekeren?

Kan bevege på musepekeren, ja. og bruker HDMI og VGA.

press control alt delete and select task manager. under Applications select "new task" type in explorer and press enter.

Skjedde ingenting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...