AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er såå frustrert. Nå har jeg endelig tatt motet til meg, og det er få ledige plasser igjen hos den fastlegen jeg ønsker å bytte til. Kvoten hans spises av med en 2 til 3 plasser hver dag. Så her sitter jeg engstelig og urolig når jeg får følgende feilmelding, først Bank-ID sin feil BID-5000, og når jeg trykker OK videre kommer denne kjipe meldingen: Sorry for språkbruken, men må bare få ventilert litt på ventilene mine: Satan i mørkeste svarteste helvete. Når jeg virkelig trenger bankID så svikter det. "innlogging er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Vi beklager dette og jobber med å løse problemet. Vennligst prøv igjen senere" Anonymous poster hash: 14b21...5e6 Anonymous poster hash: fd5b2...afc 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Det går ikke an å gå via telefon eller fysisk oppmøte, eller lignende? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Jo der sier du noe. Det finnes sikkert en telefonordning for de som har PC-kunnskaper lik null. Jeg er jo fra den noe yngre garde, så jeg er vant med å gjøre ting via internett. Anonymous poster hash: fd5b2...afc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Sitat fra nettsiden: "Hvis du ikke har anledning til å bytte fastlege på internett, så ring Fastlegetelefonen på 810 59 500" 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Byttet fastlege via internett likevel. Å vente holdt lenge nok til at jeg fikk byttet. Altså tjenesten kom opp å kjøre igjen. Anonymous poster hash: fd5b2...afc Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Man kan jo fort tenke seg at mange andre også ble bremset av denne beskjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå