Pastor Lorentzen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 I Suburbia konkurrerer man om å bygge den beste byen.ANMELDELSE: Suburbia Lenke til kommentar
Spenz Roze Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Finner ingen steder hvor man får tak i dette. Lenke til kommentar
sevayth Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Finner ingen steder hvor man får tak i dette. Spillsjefen har 6 på lager når jeg skriver dette. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg kjøpte mitt på Outland i Oslo, der hadde de fortsatt spillet på lager da jeg var der tidligere i uka. En av de beste nettbutikkene for brettspill i Norge er spillsjefen.no, de har seks eksemplarer av spillet på lager: http://www.spillsjefen.no/product_info.php?products_id=55769 Lenke til kommentar
Spenz Roze Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Finner ingen steder hvor man får tak i dette. Spillsjefen har 6 på lager når jeg skriver dette. Aah, takker Lenke til kommentar
sevayth Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Dette spillet er veldig bra. Spilte det for første gang ca 1 mnd siden. Alle mulighetene en har i utvidelse på så enkle regler. Eneste jeg synes litt dumt er hvor mye sluttpoengene er verdt. Han ene jeg spilte med lå langt under meg på poeng (sikkert 20 poeng under mine 70) før vi skulle telle opp på slutten. Men endte opp med 50 poeng mer enn meg. Planen hans hele veien var de poengene, men at det skulle utgjøre SÅ mye trodde ingen av oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå