Nstin Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Trenger hjelp til å velge meg en bærbar pc jeg kan ha med når jeg er ute. Jeg skal utelukkende bruke denne til film, musikk, nettsurfing og skype. Ting jeg vil ha. 2-3 usb porter, hdmi, og BT og webcamera Sett en hel haug på pcer på nettet. og alle virker like i prisklassen rundt 2000. Hjelp meg med å finne noe jeg ikke kaster bort penga mine på? Edit: Har sett på disse pcene https://www.komplett.no/lenovo-ideapad-g500-156-hd/814394#!tab:extra Og disse to http://www.dustinhome.no/ProductCompare.aspx?CompareProdID=5010779442,5010791347, Endret 23. mai 2014 av Nstin Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Vel, skal jeg gi deg råd, spar deg penger til minimum: Lenovo IdeaPad G510 se litt på elkjøp\lefdal etter bvare av disse, da det er nok det minste man bør kjøpe nytt. For laptop rundt 2000 kr kan dårlig byggkvalitet, elendig ytelse, omtrent du må ha windows XP for å heletatt kunne bruke maskinen ellers vil den periodisk henge seg opp særlig ved høyere en full HD filmer og litt multiasking. Spessielt 15.6" om det er det du bestemmer deg for, er det helt klart lurt å handle brukt, burde vel ikke være så vanskelig å finne noe med i3 eller i5 prosessor (sandybridge) på finn.no Asus Laptop selges rimelig er vertfall bedre kjøp en mange av over, litt mere ytelse, men virker ut som den takler maks 4 GB ram, men prosessoren om de er i3-370M virker ut som den takler 8 GB DDR3-800/1066. Men husk be om kvittering om du vurder å kjøpe brukt, sjekk om maskinen er innenfor 5 års reklamasjonsrett, noe den størst sansynlig er. Ungå å kjøp om den er kjøpt fra netshop eller amentio samt tidligere expert, eller i minstefall test maskinen før du kjøper. Endret 23. mai 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Takk for svar! Da blir det ikke noen ny pc til 2k. Gikk heller for en lenovo thinkpad x201 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå