anonymus94 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Hei. Starter å bli litt lei min eplemaskin (2010 høst), problemet er som nevnt over at den ikke går i dvale når skjermen lukkes. MEN det skjer bare når strømkabelen er i (har hatt problemet i noen år, kom etter en update en gang)(Men starter å gå lei) :O ikke minst toppen av kransekaka, kromjuvelen av alle, deres nye opprativsystem, som selvsagt skrur maskinen seg på når strømkabelen blir koblet I datamaskien for å koble seg opp mot nett. OMFG... Glad jeg har beholdt min elskede dell 4ever <3 Noen som vet hvordan jeg kan få fikset det? Takker på forhånd for alle magiske svar Endret 22. mai 2014 av anonymus94 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) ikke minst toppen av kransekaka, kromjuvelen av alle, deres nye opprativsystem, som selvsagt skrur maskinen seg på når strømkabelen blir koblet I datamaskien for å koble seg opp mot nett. Er det Mavericks det er snakk om? Har du ekstern monitor tilkoblet? Endret 24. mai 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Resett smc: http://support.apple.com/kb/ht3964 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå