Eik Andre Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Skarven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei, Eik Andre. Praktfullt portrett av toppskarv på reir, - meget god skarphet / eksponering, flott fargespill i fjærdrakten, og behagelig lys som framhever detaljer i bilder uten å gi "harde" skygger ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Henger meg gjerne på'n Albert her. Men kunne tenkt meg noen cm kutt i høyresiden for å få fuglen ut av midtstilling slik at det gir mer følelse av at fuglen er på vei inn i bildet mot venstre som er den vei hodet og nebbet peker. Roar 1 Lenke til kommentar
Eik Andre Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Henger meg gjerne på'n Albert her. Men kunne tenkt meg noen cm kutt i høyresiden for å få fuglen ut av midtstilling slik at det gir mer følelse av at fuglen er på vei inn i bildet mot venstre som er den vei hodet og nebbet peker. Roar Prøvde å kutte litt men reiret ble for dominerende for min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg