Gå til innhold

Bin og Cue programmer..

svalset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv brukt samtlige av de programene som er nevnt her etter jakten på det perfekte "image-programmet" ;)

Brukte clonecd veldig mye før da det fungerte veldig bra. Syntes det var synd at dem sluttet å jobbe videre med dette. Nå har jeg nettopp skiftet til alkohol120 da dette fungerer også veldig bra. Har ikke fått prøvd hver eneste setting og funksjon enda da.

Er sikkert mange andre programmer som gjør det samme, men jeg liker alkohol og kommer nok til å fortsette å bruke dette med mindre noen kommer med et program som har noen andre og bedre funksjoner.

Lenke til kommentar
Bruker eit program som heiter isobuster frå smart projects. Ganske enkelt å bruke, du bare starter programmet for så å konvertere filene til eit format som kan brukast til noko

Wow. Så du sier at bin/cue ikke er brukende til noe, men du er allikevel fornøyd med å bruke dobbelt så mye plass på hvert enkelt image du har?

Bin/cue er brukende i Daemon Tools (mount = virtuell cdrom), Nero (File/Burn Image) eller stort sett alle andre brenneprogrammer og imagehåndterere (FantomCD, Alcohol).

Daemon Tools er freeware.

www.daemon-tools.cc

kom litt dårlig fram kva eg meinte, og det er jo min eigen feil. Brenner sjelden ut bin/cue filene, pleier som regel å sjå innhaldet for så å slette filen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...