T3l3tubi Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hei. Har problem med å komme meg på internett med macen og iphonen min. Problemet oppstår bare ved nettet hjemme, fungerer på alle andre nett. Det er bare macen og iphonen nettet ikke fungerer på, alle andre pcer i huset fungerer det helt fint. Har MacBook Air og Iphone 4. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
T3l3tubi Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 WPA2. Må også legge til at visst jeg går på windows på macen så fungerer nettet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Har veldig lyst til å komme med spydige meldinger ang. apparater med eple-logo... Hva slags ruter? Prøvd å restarte ruter? 1 Lenke til kommentar
T3l3tubi Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Forventet egentlig det Netgear N600 som står i bridge gjennom en gammel Telsey modell. Ja har prøvd det, kan gjøre det en gang til bare for sikkerhetskyld. Edit: Litt flaut, men nå fungerer det. Takker for raske svar hvertfall Endret 22. mai 2014 av T3l3tubi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå