Helgiman Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Hei. I over ett halvt år har jeg hatt vondt i føttene. Det startet smått, men har egentlig bare blitt verre. Er ikke katastrofalt enda men er veldig ubehagelig.. Det skjer som oftest på morgenkvisten dersom jeg har dårlig tid og må gå fort eller løpe. Går mye i trapper på jobb(anleggshåndtverker) og får store smerter da også. Vil si det skjer enhver gang jeg møter liten motstand. Kan forekomme senere ut på dagen, men jeg tåler mer da. Har stor trang for å tøye ut ankelen hver dag, til enhver tid. Det har jeg gjort nå hverdag i ett halvt år og mer. For å beskrive smertene så kjennes det ut som det brenner bak i leggen når jeg løper. Til enhver tid trang for å tøye ut ankelen. Skal straks til lege, men ønsker å høre fra folk med erfaring. Noen som har tips til hva dette kan være så jeg kan umiddelbart gjøre noe med dette? redigering!!! En sak jeg også kan nevne er at når jeg går på fjelltur får jeg vondt i korsrygg fremfor ben, noe som jeg synes er rart. Dette har skjedd hver tur jeg har tatt. Endret 22. mai 2014 av Helgiman Lenke til kommentar
sicios Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Kan jo være ganske mye. Vet ikke om du er overvektig da dette kan stemme med både ankelen og korsryggen. Men det kan jo også være feilbelastning over lengre tid, slitasje osv.. Lenke til kommentar
Helgiman Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Er nok ikke overvektig, nei. Kjipt det ikke går vekk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei. I over ett halvt år har jeg hatt vondt i føttene. Det startet smått, men har egentlig bare blitt verre. Er ikke katastrofalt enda men er veldig ubehagelig.. Det skjer som oftest på morgenkvisten dersom jeg har dårlig tid og må gå fort eller løpe. Går mye i trapper på jobb(anleggshåndtverker) og får store smerter da også. Vil si det skjer enhver gang jeg møter liten motstand. Kan forekomme senere ut på dagen, men jeg tåler mer da. Har stor trang for å tøye ut ankelen hver dag, til enhver tid. Det har jeg gjort nå hverdag i ett halvt år og mer. For å beskrive smertene så kjennes det ut som det brenner bak i leggen når jeg løper. Til enhver tid trang for å tøye ut ankelen. Skal straks til lege, men ønsker å høre fra folk med erfaring. Noen som har tips til hva dette kan være så jeg kan umiddelbart gjøre noe med dette? redigering!!! En sak jeg også kan nevne er at når jeg går på fjelltur får jeg vondt i korsrygg fremfor ben, noe som jeg synes er rart. Dette har skjedd hver tur jeg har tatt. Mulig du har fått leddgikt, er så og si det samme du beskriver som jeg har hatt en god stund nå. Har du betente ledd? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Prøv å holde inne med et bestemt trykk på de punktene som vises til smerten slipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå