AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hei, jeg er en gutt som fester ofte ute og inne, men lurer på en ting, hvor gjør dere av all rotet etter sex? La oss si at det er utested med utedasser, hvis jeg skulle ha ei jente med meg ditt til å runke meg eller suge meg, hvor gjør dere av sæden? jeg liker å holde meg ren så det å sprute på meg selv eller bokseren er utelukket takk for svar på forhånd! Anonymous poster hash: 2e556...597 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hun kan svelge. Hvis ikke kan du tørke med papir. Utested med utedass? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Kondom? Eller hun kan spytte det ut? Eller.. papir? 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eller i dassen dere er på Seconded Lenke til kommentar
Populært innlegg logaritmemannen Skrevet 22. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2014 Du sier du ikke vil sprute på deg selv, men hva med i deg? Sprut i munnen din, sier nå jeg 10 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvem bryr seg om hvor sæden sprute på uteplass med utedass..? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 men jeg spruter sykt mye Anonymous poster hash: 2e556...597 Lenke til kommentar
sicios Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) men jeg spruter sykt mye Anonymous poster hash: 2e556...597 Sprut nå bare i dassen. Eller på veggen i den sak skyld. Det er en fest ingen vil vite at du har hatt en lurings på utedassen og malt veggen. Endret 22. mai 2014 av sicios Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ikke knull på utedasser..? 5 Lenke til kommentar
sicios Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hei, jeg er en gutt som fester ofte ute og inne, men lurer på en ting, hvor gjør dere av all rotet etter sex? La oss si at det er utested med utedasser, hvis jeg skulle ha ei jente med meg ditt til å runke meg eller suge meg, hvor gjør dere av sæden? jeg liker å holde meg ren så det å sprute på meg selv eller bokseren er utelukket takk for svar på forhånd! Anonymous poster hash: 2e556...597 Blir egentlig litt satt ut. Du sier du liker å være ren, men du vil ha sex på en utedass? Jaja. Lykke til med det 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Sex på utedasser er rimelig nasty, men det finnes alltid ei rimelig nasty dame som går med på det. Og når du finner ei jente som er så rimelig nasty så har hun sikkert ingenting i mot at du kommer over henne heller. 7 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Min mor sa alltid; "ved seksuell aktivitet er intet perverst"! Jeg synes folk skal ta litt lærdom av det utsagnet....... Simen Blodskam er perverst, og noe din mor ikke skulle gjort mot deg. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei, jeg er en gutt som fester ofte ute og inne, men lurer på en ting, hvor gjør dere av all rotet etter sex? La oss si at det er utested med utedasser, hvis jeg skulle ha ei jente med meg ditt til å runke meg eller suge meg, hvor gjør dere av sæden? jeg liker å holde meg ren så det å sprute på meg selv eller bokseren er utelukket takk for svar på forhånd! Anonymous poster hash: 2e556...597 Fyld ho til randen gutt! Er ingenting bedre enn å komme inne i en saftig mus.... Men hvis jeg absolutt måtte velge et annet sted, hadde jeg spist det selv. and thats how you make a baby, ubeskyttet sex i fylla skaper mange ufrivillige foreldre. Frarådes Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei, jeg er en gutt som fester ofte ute og inne, men lurer på en ting, hvor gjør dere av all rotet etter sex? La oss si at det er utested med utedasser, hvis jeg skulle ha ei jente med meg ditt til å runke meg eller suge meg, hvor gjør dere av sæden? jeg liker å holde meg ren så det å sprute på meg selv eller bokseren er utelukket takk for svar på forhånd! Anonymous poster hash: 2e556...597 Fyld ho til randen gutt! Er ingenting bedre enn å komme inne i en saftig mus.... Men hvis jeg absolutt måtte velge et annet sted, hadde jeg spist det selv. and thats how you make a baby, ubeskyttet sex i fylla skaper mange ufrivillige foreldre. Frarådes Henrik snakker av erfaring her! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Preben trenger forresten nye sandaler igjen, Henrik. Han mista de gamle når han lekte i papp-pressa. Jeg tenkte vi kanskje bare skal kjøpe mokkasiner neste gang. De sitter litt bedre på foten. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Preben trenger forresten nye sandaler igjen, Henrik. Han mista de gamle når han lekte i papp-pressa. Jeg tenkte vi kanskje bare skal kjøpe mokkasiner neste gang. De sitter litt bedre på foten. mokkasiner <3, how can i stay mad at you? Du får flytte hjem igjen Endret 28. mai 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Preben trenger forresten nye sandaler igjen, Henrik. Han mista de gamle når han lekte i papp-pressa. Jeg tenkte vi kanskje bare skal kjøpe mokkasiner neste gang. De sitter litt bedre på foten. mokkasiner <3, how can i stay mad at you? Du får flytte hjem igjen Hva med alt det stygge du sa om at jeg var en uansvarlig og dårlig mor? Eller den gangen du tok med Preben på strippeklubb mens jeg lå på føden på St.Olavs? Skal jeg liksom bare legge dette bak meg? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Preben trenger forresten nye sandaler igjen, Henrik. Han mista de gamle når han lekte i papp-pressa. Jeg tenkte vi kanskje bare skal kjøpe mokkasiner neste gang. De sitter litt bedre på foten. mokkasiner <3, how can i stay mad at you? Du får flytte hjem igjen Hva med alt det stygge du sa om at jeg var en uansvarlig og dårlig mor? Eller den gangen du tok med Preben på strippeklubb mens jeg lå på føden på St.Olavs? Skal jeg liksom bare legge dette bak meg? passion.... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg tilgir deg Henrik. Tross alt er det det livet handler om. Å tilgi. ILU<3<3 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg