Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som flørter med mange samtidig

Anbefalte innlegg

Noe så irriterende. Har skikkelig god kjemi og har ført mange fine samtaler med en utrolig hyggelig jente, men samtidig vet jeg at hun flørter med andre gutter samtidig! Og, det er ikke bare en, men flere andre.

Fant hverandre på tinder, og vi har riktignok ikke møttes enda, men vi har snakket mye sammen over Internett, også når det kommer til snapchat. Vi har snakket om å møtes.

Men det irriterer meg så utrolig at hun samtidig snapper med flere andre gutter, liker alle gutters bilder på Facebook, Instagram, kommenterer her og der osv, på en flørtete måte.

Føler jeg mister noe av "keenheten", slik som hun holder på! Hva er vitsen egentlig? Hun kan neppe være så seriøs med meg, som jeg først trodde. Fack ass... :( Utrolig dumt at hun virker å være helt der jeg håpet, da jeg følte hun var så perfekt.

Anonymous poster hash: 679fc...c56

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe så irriterende. Har skikkelig god kjemi og har ført mange fine samtaler med en utrolig hyggelig jente, men samtidig vet jeg at hun flørter med andre gutter samtidig! Og, det er ikke bare en, men flere andre.

Fant hverandre på tinder, og vi har riktignok ikke møttes enda, men vi har snakket mye sammen over Internett, også når det kommer til snapchat. Vi har snakket om å møtes.

Men det irriterer meg så utrolig at hun samtidig snapper med flere andre gutter, liker alle gutters bilder på Facebook, Instagram, kommenterer her og der osv, på en flørtete måte.

Føler jeg mister noe av "keenheten", slik som hun holder på! Hva er vitsen egentlig? Hun kan neppe være så seriøs med meg, som jeg først trodde. Fack ass... :( Utrolig dumt at hun virker å være helt der jeg håpet, da jeg følte hun var så perfekt.

Hun har ingen forpliktelser ovenfor deg. Du er bare en av 20 andre hun har en god tone med online. Live with it :-)

Lenke til kommentar

Hvis du er så sjalu allerede nå er du sikkert ett helvete å være i ett forhold med.

Dersom det er meningen at jeg skal være "trofast" mot alle jeg har god tone med over internett og kun snakke med dem, aldri like bilder på facebook osv så må jeg være den største slut'n sør for nordkapp...

Med litt flaks vokser du av deg dette.

Endret av medlem-124997
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så lenge dere aldri har møtt hverandre kan du ikke forvente at hun ikke holder andre muligheter åpne. En ting hadde vært om dere faktisk hadde datet, men når dere ikke gjør det en gang skjønner jeg ikke hva som er så big deal.

Lenke til kommentar

I det minste er jeg ikke homofil, og takk og pris for det.

Nei det skal være givet, for jammen er det ikke lett å komme til verden og være homofil bestandig. Ikke med så mange trangsynte og gammeldagse mennesker som ser på homofili som en ekkel sykdom og som synes det er ekkelt når to menn holder hender på gata. Trist å skulle vokse opp å ikke få være seg selv fullt ut:(

Heldigvis er det stort sett bare eldre menn og folk som er født i siloer på landet som har disse holdningene i dag.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Nei det skal være givet, for jammen er det ikke lett å komme til verden og være homofil bestandig. Ikke med så mange trangsynte og gammeldagse mennesker som ser på homofili som en ekkel sykdom og som synes det er ekkelt når to menn holder hender på gata. Trist å skulle vokse opp å ikke få være seg selv fullt ut:(

Heldigvis er det stort sett bare eldre menn og folk som er født i siloer på landet som har disse holdningene i dag.

Åja, så alle som er født på landet er anti-homofile? Hvem er det som er fordomsfull og trangsynt her? Det blir litt som om jeg skulle si at alle som er byfolk sitter på en cafe og sipper caffelatte mens de sitter på sin MacBook og tror de vet alt om alt.

Homofili er forresten en sykdom, det er en genfeil i hjernen som man blir født med. Det er ikke en livsstil slik enkelte velger å tro.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Homofili er ikke naturlig. Det burde ikke være så vanskelig å forstå det? Tenk hvis hele verden hadde bestått av homofile. Homofili kunne i verste fall ha betydd slutten på menneskeheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...