Ooooj Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg bygde en ny pc, men gjorde en feil, jeg bestilte med pcen,(Link) adapter/802913 den var elendig og jeg fikk dårlig fart og ping. Så siden ingen butikker i nærområdet solgte nettverkskort, kjøpte jeg denne. (link) Men fremdeles med kabel fra adapteret inn i pcen, nesten dårligere fart. Har 10x raskere nett på den gamle laptopen min... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Prøv noe som gir maks utslag: https://www.komplett.no/patchkabel-ftp-cat5e-gr-20m/333215 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvorfor opprette ny tråd istedenfor å fortsette denne tråden? Dette er jo en naturlig fortsettelse bortsett fra at du sa at du ikke ville kjøpe homeplug... Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Hvorfor opprette ny tråd istedenfor å fortsette denne tråden? Dette er jo en naturlig fortsettelse bortsett fra at du sa at du ikke ville kjøpe homeplug... startet bare en ny tråd, gjort er gjort, men skal levere tilbake den homeplug tingen, står det skal være hastigheter opptil 200, men jeg får 2-3. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Skal lever den tilbake blir nytt nettverkskort på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå