Arodem Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Se den nye traileren som viser hittil usette deler av spillet.Norske Among the Sleep slippes allerede om én uke Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er hyped for dette spillet! Veldig spennende! 2 Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Skal bare spilles om natten når det er bekmørkt! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Dette blir en bra opplevelse, har virkelig trua Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Tror det her blir knakende fett. Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Grugleder meg skikkelig! Har hatt stor tro på dette spillet i lang tid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Likte demoen veldig. Så det her har jeg trua på! Men venter på PS4 versjonen. Dette vil jeg spille på konsoll oppsettet mitt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Slo av en prat med en av utviklerne på SpillExpo, og spillet virker uhyre spennende - spesielt sett med norske øyne. Gleder meg stort til å prøve det! Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Gruleder meg _skrekk_elig!! Heh. 1 Lenke til kommentar
-SG-Harringen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Når trollmor har lagt seg ^^. Ser awesome ut! Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Perfekt timing, akkurat når jeg endelig får en ny pc Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Elsker konseptet! Gleder meg som en unge! ;-) Fikk frysninger under traileren Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Blir bra dette! Er det bare jeg som synes tittelen til spillet høres ut som elendig bruk av engelsk? 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Blir bra dette! Er det bare jeg som synes tittelen til spillet høres ut som elendig bruk av engelsk? Det er faktisk et grammatisk vissvass, da ordet "among" antyder at man har et visst antall av noe (altså ikke mengde, som det virker som utviklerne tror, men noe som kan telles) som man er "blandt". Betydningen de (sannsynligvis) skal få frem er at alle hendelsene i spillet foregår midt mellom søvn og virkelighet, men en grammatisk riktig tittel vil da være noe slikt som Bordering Sleep. Personlig ville jeg benyttet tittelen Phantasmata, som betyr omtrent det de prøver å oppnå med sin tittel. Men med tanke på publisiteten spillet fikk på et tidlig stadium, så ville det være idioti å bytte tittel, spesielt siden folk flest ikke har peiling på grammatikk uansett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå