ILHB Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Hei! Specs: SAMSUNG 840 EVO 120GB SATA SSD TLC (hovedsaklig windows) INTEL CORE I7 4771 3.5GHZ 8MB S-1150 ASUS SABERTOOTH Z87 S-1150 ATX CORSAIR DOMINATOR DDR3 8GB 1600MHZ ATI Radeon HD5790 Grafikkkort (fra 2010) Western Digital 1TB SATA HDD (Fra 2010, sekundærharddisk - musikk,filmer etc) Ekstern Lydkort: Steinberg DR22 Windows 7 64bit. Har nettopp kjøpt inn nye deler til ny PC, og bygget denne for ca 3 uker siden. Har ikke hatt noe problemer frem til idag. Produserer musikk, og etter en snau 2 minutters runde i musikkprogrammet FL Studio (som forøvrig bruker mye minne, cpu og harddisk) begynte PC'en å oppføre seg merkelig. Satt på en låt i VLC, og den hakket noe veldig. Restartet lydkortet og kopierte filen fra gammel harddisk til ny SSD, i tilfelle det var noe med harddisken. Ting ble bare værre, og etterhvert begynte musepeker'n å hakke noe veldig. Sjekket i task manager at filen csrss.exe leste noe vannvittig mye I/U. Ellers var det ingen programmer eller applikasjoner som spiste noe spesielt av verken CPU, minne eller høy I/O read. Musepekeren gikk bare saktere og saktere, og til slutt fryste PC'en helt opp. Ventet i 5 minutter før jeg restarta Pc'en. Forhåpentligvis er dette et engangstilfelle, men jeg har en viss anelse at dette vil dukke opp igjen og over tid gjøre ting verre. Noen som vet hva det kan være ? Mvh Endret 22. mai 2014 av ILHB Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Har du ikke noe RAM i pc'en? Lenke til kommentar
ILHB Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Har du ikke noe RAM i pc'en? Haha. Det glemte jeg. Corsair Dominator DDR3 8GB 1600Mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå