Lethargus Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei, Har en Pc med, Aopen AK73-Pro A Hovedkort AMD Duron 800 Mhz prossesor Asus v7100/t GeForce2 grafikk kort ++++ oppdaterte nylig med ny hardisk Maxtor 80 gb og 512 ram ( har naa en brikke pa 128 og to med 256) pluss oppdaterte til XP Fikk forst problem med at maskina bare restartet uten maal eller mening, men har faat lost dette midlertidig, naa laaser maskinen seg vel ofte og det jeg lurer paa er, hvordan kan jeg finne feilen, og maa jeg laste ned xp drivere til de fleste enhetene, eller kan jeg bruke orginalene jeg fikk med da jeg kjopte de forskjellige komponentene Takk, for alle svar Thomas Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hivs driverne du har er WHQL eller hva det heter for XP så kan du godt bruke dem som følgte med. (kommer opp advarsel hvis de ikke er MS "godkjente"). Lenke til kommentar
sinkMe Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Blasterviruset kan slå av maskinen din hvis den er infisert med dette. Har du sjekket det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå