Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Realtek PCI-E Ethernet Drivers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig driver?

Eller putt i CDen du fikk med og oppdater drivere når ting funker etterpå.

Mye av det som du må ha internett for

Skal ikke måtte ha internett for å installere drivere på CD, det er jo poenget. Sikker på at du trykker på riktig? Har du ikke en Autokjør som gir alternativer?

Lenke til kommentar

Riktig driver?

Eller putt i CDen du fikk med og oppdater drivere når ting funker etterpå.

Mye av det som du må ha internett for

Skal ikke måtte ha internett for å installere drivere på CD, det er jo poenget. Sikker på at du trykker på riktig? Har du ikke en Autokjør som gir alternativer?

Er ikke veldig mye annet å velge imellom

Lenke til kommentar

Denne videoen rundt 10:10 sier at du kan installere internet før alt annet

Sier han det? Når jeg så på videoen sier han at etter at du har installert Windows må du installere drivere. Og hvis du ikke kommer på nett, må du bruke CDen som fulgte med eller laste ned drivere fra nett på en annen PC.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne videoen rundt 10:10 sier at du kan installere internet før alt annet

Sier han det? Når jeg så på videoen sier han at etter at du har installert Windows må du installere drivere. Og hvis du ikke kommer på nett, må du bruke CDen som fulgte med eller laste ned drivere fra nett på en annen PC.

Det jeg prøvde å laste ned fra nettet fungerer ikke som det skal, det er alltid feilmeldinger

Lenke til kommentar

Det jeg prøvde å laste ned fra nettet fungerer ikke som det skal, det er alltid feilmeldinger

Hvorfor bruker du ikke CDen som fulgte med hovedkortet?

Jeg har prøvd, men jeg skal ta noen bilder i morgen for å forklare bedre, er sliten og vil legge meg, har også i dårlig form

Endret av Reaver
Lenke til kommentar

Dette har ikke noe med internett-saken å gjøre, men det står jeg skal laste ned en NVIDIA grafikkdriver. Dette synes jeg er rart siden jeg bruker MSI grafikk (For øyeblikket Intel Integrated) og dessuten er ikke driveren kompitabel med Windows 7 64bit som er det jeg kjører.

Men tilbake til det med internett og CDen.

Her er startsiden når jeg kommer meg inn på disken.

post-352463-0-45084500-1400835279_thumb.jpg

Når jeg trykker på eksempel: WebSite, CyberLink og noe annet" sender den meg på internett.

post-352463-0-47228200-1400835305_thumb.jpg

post-352463-0-88731100-1400835335_thumb.jpg

Endret av Reaver
Lenke til kommentar

Unnskyld hvis jeg virker litt spydig, men lurer litt på kompetansen her....

Bildene dine er jo fra grafikkortets CD. Når du skal finne driverene til hovedkortet så må du jo bruke CDen som fulgte med hovedkortet.

Og selvfølgelig skal du ha nVidias grafikkdrivere fordi MSI sitt grafikkort er bygget på nVidia grafikkprosessor.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Unnskyld hvis jeg virker litt spydig, men lurer litt på kompetansen her....

Bildene dine er jo fra grafikkortets CD. Når du skal finne driverene til hovedkortet så må du jo bruke CDen som fulgte med hovedkortet.

Og selvfølgelig skal du ha nVidias grafikkdrivere fordi MSI sitt grafikkort er bygget på nVidia grafikkprosessor.

Finner ikke CDen til hovedkortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...