Reaver Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hei Noen som vet hva man skal gjøre etter man har installert dette programmet på PC? Jeg har koblet internett kabel til PCen, men har fremdeles ikke internett tilgang. Takk. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Hvilket hovedkort har du? MSI Z87-G43, Socket-1150 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Du har altså allerede installert Ethernet Driveren? Kan du gå inn på nettverk -> adapter innstillinger og ta screenshot? Slik ca. vil det se ut: Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Er vel muligens et problem at det ikke kommer frem noe Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Er vel muligens et problem at det ikke kommer frem noe 013.JPG Trykk på Nettverk og delingssenter, så på venstre siden skal det stå adapter settings, nettverks- tilkoblinger på norsk Endret 22. mai 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Er vel muligens et problem at det ikke kommer frem noe 013.JPG Trykk på Nettverk og delingssenter, så på venstre siden skal det stå adapter settings, nettverks- tilkoblinger på norsk Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jammen gjør som han sier og ta screenshot av apdapter settings eller instillinger for nettverkskort og ikke nettverk og delingssenter. Får du opp ingenting der kan gjøre dette og ta et screenshot Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er vel muligens et problem at det ikke kommer frem noe 013.JPG Trykk på Nettverk og delingssenter, så på venstre siden skal det stå adapter settings, nettverks- tilkoblinger på norsk 014.JPG hehe 1 steg til nå, til venstre ser du "innstillinger for nettverkskort" Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Ser ingen adapter settings. Endret 22. mai 2014 av Reaver Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 015.JPG Ser ingen adapter settings. Ikke der jeg ville du skulle, men uansett. øverst der, ser du "ethernet kontroller" og at den har en varseltrekant på seg, prøv å installer driveren på nytt. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 015.JPG Ser ingen adapter settings. Ikke der jeg ville du skulle, men uansett. øverst der, ser du "ethernet kontroller" og at den har en varseltrekant på seg, prøv å installer driveren på nytt. Reinstallerte og restartet PCen. Har ikke skjedd noen forkjell Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Kan du høyreklikke på "Ethernet kontroller" og gå på egenskaper? Der skal det stå en kode for hva som er feil, feks "Driver ikke installert. (kode 28)" Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 015.JPG Ser ingen adapter settings. Har kanskje ikke installert chipset-drivere til hovedkortet...? 1 Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Kan du høyreklikke på "Ethernet kontroller" og gå på egenskaper? Der skal det stå en kode for hva som er feil, feks "Driver ikke installert. (kode 28)" Det står "Driverne for denne enheten er ikke installert. (Kode 28) Ingen driver valgt for enhetsinformasjonsettet eller elementet. Klikk Oppdater driver for å finne en driver til denne enheten." Når jeg trykker oppdater driver vil den at jeg skal finne internt (Som jeg ikke har) Eller gå på nettet for å finne. Spørsmålet er, Må jeg på laptopen her å finne en driver å legge inn på stasjonær PCen? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 015.JPG Ser ingen adapter settings. Har kanskje ikke installert chipset-drivere til hovedkortet...? Tror ikke jeg har gjort det, nei, var inne på det istad, men om jeg husker rett trengte jeg internett for det. Jeg kan prøve å ta en minnepenn over til laptopen og overføre til stasjonær PCen Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Har du isntallert alt av drivere som følger med på disken du fikk med hovedkortet? http://www.msi.com/product/mb/Z87G43.html#/?div=Driver&os=Win8.1%2064 Eventuelt så kan du laste ned der i fra og legge innpå stasjonæren Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Har du en CD med drivere som fulgte med HK? http://www.msi.com/product/mb/Z87G43.html#/?div=Driver&os=Win8.1 64 NB: Velg riktig OS først før du laster ned noe. (dropdown meny under "Driver) Dette er siden med drivere for ditt HK, Bruk en annen pc og last de ned. Så overfør de og kjør exe filene. MSI har også et program som kan oppdatere slikt selv, men da må du først få internett opp å gå Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 015.JPG Ser ingen adapter settings. Har kanskje ikke installert chipset-drivere til hovedkortet...? Tror ikke jeg har gjort det, nei, var inne på det istad, men om jeg husker rett trengte jeg internett for det. Jeg kan prøve å ta en minnepenn over til laptopen og overføre til stasjonær PCen Det skal du ikke tro, men vite! Chipsetdrivere (fra medfølgende CD eller nedlastet) er det første du installerer etter Windows. Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Har du en CD med drivere som fulgte med HK? http://www.msi.com/product/mb/Z87G43.html#/?div=Driver&os=Win8.1 64 NB: Velg riktig OS først før du laster ned noe. (dropdown meny under "Driver) Dette er siden med drivere for ditt HK, Bruk en annen pc og last de ned. Så overfør de og kjør exe filene. MSI har også et program som kan oppdatere slikt selv, men da må du først få internett opp å gå Har ikke lastet ned alle driverne fordi de på CDen krever internett og er meget gammelt mye av det. Skal laste de ned fra hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå