Gå til innhold

Ferie Juli med dama.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og kjæresten planlegger å dra på vår første sydenferie i Juli. Er ute etter tips. Vi er 20 år, og er nødvendigvis ikke ute etter party party. Vi vil reise et sted med fine strender, god temperatur og god/relativ billig mat. Steder som er uaktuelle er Kos, Tyrkia og Gran Canaria. Bortsett fra det er vi åpne for det meste. Tenkte å dra to uker i juli. Som sagt, trenger ikke å være noe party destinasjon da vi drikker svært lite, men vil heller ikke at det skal være helt dødt der. Har sett litt på Korfu og Rhodos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Gran Canaria er et alternativ ville jeg sett på dette:

http://www.booking.com/hotel/es/dunas-amadores.html?aid=304142;sid=ac7867549070d5b08559f7222a7f897b;dcid=1.no.html?sid=ac7867549070d5b08559f7222a7f897b;dcid=1

Har selv vært på Kypros/Tyrkia/Spania (fastland)/Teneriffe/Gran Canaria m.m. og det hotellet er helt utrolig. Stedet høres ut som det passer for dere også. Hadde halvpensjon da jeg var der og frokosten og middagene er noe av det beste jeg har spist.

edit: rettet opp i feil link.

Endret av wampster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Når vi skal på ferie i denne perioden, ordner vi alt selv, og ser at vi sparer opptil 50% i forhold til pakketur med samme standard. Vi bestiller altså fly og ev. leiebil, og leier leilighet/villa selv. Utenom skoleferien er det som regel greit utvalg i pakketurer, så da bruker vi det når vi finner noe som passer.

Vil du/dere ha pakketur med alt ferdig, eller ordne fly og bosted selv? Hvor reisevante er dere? Hvor varmt vil dere ha det? Er Europa eneste aktuelle? Hva med Østen? Eller USA?

Lenke til kommentar

Når vi skal på ferie i denne perioden, ordner vi alt selv, og ser at vi sparer opptil 50% i forhold til pakketur med samme standard. Vi bestiller altså fly og ev. leiebil, og leier leilighet/villa selv. Utenom skoleferien er det som regel greit utvalg i pakketurer, så da bruker vi det når vi finner noe som passer.

Vil du/dere ha pakketur med alt ferdig, eller ordne fly og bosted selv? Hvor reisevante er dere? Hvor varmt vil dere ha det? Er Europa eneste aktuelle? Hva med Østen? Eller USA?

Hei, kunne absolutt ha ordnet alt selv. Vi har aldri vært utenfor Europa, men er blitt endel charter turer i løpet av årene. Østen kunne absolutt vært aktuelt, men så er det budsjettet da.

Sjekk ut badeferie til Kroatia, Montenegro eller Albania.

Takk, skal sjekke ut Kroatia. Montenegro har jeg vært, aldri igjen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...