Nitrius Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 når jeg trykker på muse knappen på ting for å opne så reagere det ikke med en gang, når jeg drar musa rund om kring så følger den ikke etter som den skal. musa har vært helt fin helt fra til i dag, hva kommer dette av? det er en Logitech trådløs mus, ganske så gammle 1 år ca, hva kan jeg gjøre?er musa for gammle er det derfor? eller for slitt? hva skal jeg gjøre?? og jeg kan ikke bruke tråd mus, for pc'en står litt langt unna, så vis det så trenger jeg forlenger, sånn at du vet det. og det er ikke bateriet har skifta, og jeg har ren gjort den så godt jeg kan. hva skal jeg gjøre? hjelp meg litt plz. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Under kontrollpanel - mus kan du kanskje få rettet på noe av det...? I allefall cursorhastighet og dobbeltklikking?! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 alt er som det skal, det er bare at plutselig begynnte musa å reagere tregt på alt, helt umulig å trykke på ting å velge det jeg vil trykke på Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvis det er kule i musa, så bør du bruke en eller annen form for fuktighet for å få rengjort. Sånn kjøkkenspray er fint- spray på q- tips, ikke inn i musa.. og grafs ut alt som har størknet på rullene. Leg kula i litt tørkerull og spray på og tørk den godt. Det hjelper. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hmm okay takker, skal prøve, men kansje jeg heller går over til en annen mus vis jeg finner Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kan du dele musen på midten? Dersom den er eit år gamal så er det nok ein del hybelkaniner som er kommen inn i hjula som musehjulet ruller mot. Er sikkert ein skru på undersida. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 fikk Microsoft Intel mouse 3.0 et eller annet, går det bra å bruke den musa der og et trådløst logitech tastaur? det blir vel ikke noen konflikter mellom dem eller?? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 offtopic: litt av en topic... høhø... 8) prøv å rense den inni, ta ut kula og vask den, se på de hjulene som kula går inntil og ta av møkka på dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå