Gå til innhold

Dere med note-tablet: hvor mye bruker dere egentlig pennen?

Anbefalte innlegg

Er i tvil om jeg skal kjøpe tab pro 10.1 eller note 10.1 2014-edition. Er det verdt å bruke en ekstra tusenlapp for å få med penn? Har inntrykk av at det omtrent er det eneste som skiller de to.

Skal nevnes at jeg har note 1-telefon, og kan ikke si at jeg bruker pennen nevneverdig mye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde meg en Note 1 inntil juli ifjor.

Brukte pennen mest for å demonstrere i ny og ne, men for min del så hadde jeg nøkternt sett ingen reelle bruksområder for pennen.

Hvis spesifikasjonene ellers er dønn identiske på de du nevner, så hadde jeg nok selv gått for den uten penn.

Men som de sier over there: "Your mileage may vary."

Lenke til kommentar

Ja det er litt den samme erfaringen jeg sitter med etter å ha hatt note 1 i et par år... Men må jo si at jeg blir fristet til å leke litt med pennens funksjoner i større type note, men igjen: ville vært dumt å betale så mye for en funksjon jeg ikke kommer til å bruke så mye! Har tenkt til å kjøpe tastatur til den uansett så..!

Lenke til kommentar

Jeg har note 3 (og 2 tidligere) og jeg bruker pennen hver dag, mest ifm jobb, har totalt eliminert behovet for postit lapper.

Bruker den til å ta kjappe notater/huskelapper, feks. navn og nummer på kunder, delenr, bestillingsnummer, huskelapper og handlelister :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...