nutini Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei Albert. Godt komponert fuglefoto fra din side igjen. Kanskje litt "hardt" lys men alt i alt et godt bilde med fin bakgrunn og god skarphet på spurven. Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Hei igjen Jeg har allerede kommentert kvaliteten i bildet. Det jeg har tenkt på etterpå er; hva om alle vi vanlige gråspurver (som sitter rundt i hekker og kratt og spiser smuler fra de rikes bord ...) kunne fremstilles slik. Hva skulle svanene gjort da? Johnny Hei, JohSpe. Tusen takk for undrende og interessant kommentar ! Fuglefotografering er både interessant og lærerikt, og målet er å presentere de ulike artene slik at detaljer og karakteristika kan studeres, - fugler er i det store og hele flotte og vakre skapninger, og det er lett å få sympati for dem Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Hei Albert. Godt komponert fuglefoto fra din side igjen. Kanskje litt "hardt" lys men alt i alt et godt bilde med fin bakgrunn og god skarphet på spurven. Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Arvid, - lyset var kraftig, - nesten på grensen, men gjorde samtidig at detaljer kom godt fram, så jeg valgte "go" Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg