Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Gråspurv ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Dette synes jeg er knallbra. Fin vinkel på lyset som spesielt gjør øyet veldig tydelig. Rolig fin bakgrunn samtidig med god dybdeskarphet på fugl og kvist. Godt gjort å fremstille en gråspurv så fint. Mvh Johnny Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Dette synes jeg er knallbra. Fin vinkel på lyset som spesielt gjør øyet veldig tydelig. Rolig fin bakgrunn samtidig med god dybdeskarphet på fugl og kvist. Godt gjort å fremstille en gråspurv så fint. Mvh Johnny Hei, JohSpe. Tusen takk for hyggelig og meget positiv tilbakemelding ! I det bildet ble tatt, så jeg at lyset var veldig bra, og tenkte: "Bare det nå blir skarpt !". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 her fikk han solt seg i glansen Fint og skarpt som vanlig dette. Riktig majestetisk der han sitter Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 her fikk han solt seg i glansen Fint og skarpt som vanlig dette. Riktig majestetisk der han sitter Hei, Knut S. Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Fin gråspurvhanne som kan føre slekta videre Albert Andersson Hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Flott den gråspurven den har nok det som skal til for å lykkes Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ikke noe å utsette på dette. <:0 Mvh Melvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hei Albert ! Jeg må si meg hjertens enig i de andre kommentaren , dette er kjempebra. Dette og de andre fuglebildene dine har det som gjør at de er lett gjenkjennelige .De har sin tydelige signatur selv om de ikke hadde vært signert. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Fin gråspurvhanne som kan føre slekta videre Albert Andersson Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig og realistisk / optimistisk kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Flott den gråspurven den har nok det som skal til for å lykkes Albert. Hei, Kai Petter Johansen. Tusen takk for hyggelig, oppmuntrende kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Bare nydelig dette Hei, Torhild Jansen. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Ikke noe å utsette på dette. Hei, MotoG. Stor takk til deg også, Melvin ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Hei Albert ! Jeg må si meg hjertens enig i de andre kommentaren , dette er kjempebra. Dette og de andre fuglebildene dine har det som gjør at de er lett gjenkjennelige .De har sin tydelige signatur selv om de ikke hadde vært signert. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! I likhet med mange andre, forsøker jeg (sannsynligvis både bevisst og ubevisst / underbevisst) å finne en uttrykksform med en "gjenkjennelsesfaktor / signatur", og jeg er glad for å høre at en slik "signatur" kanskje begynner å vise seg i bildene. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Å så fint Albert. særlig lyset på øyet digget jeg! MVH Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Å så fint Albert. særlig lyset på øyet digget jeg! MVH Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ja, slike har jeg i full fart på foringa her også. God skarphet i godt lys gi fine og fargerike detaljer. Perfekt plassering i flata. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Ja, slike har jeg i full fart på foringa her også. God skarphet i godt lys gi fine og fargerike detaljer. Perfekt plassering i flata. Roar Hei, Roar Kneppen. Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei igjen Jeg har allerede kommentert kvaliteten i bildet. Det jeg har tenkt på etterpå er; hva om alle vi vanlige gråspurver (som sitter rundt i hekker og kratt og spiser smuler fra de rikes bord ...) kunne fremstilles slik. Hva skulle svanene gjort da? Johnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg