Johannes Entenmann Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hei, kjøpte ZyXEL Dual-Band Wireless N450 USB Adapter fordi nettverkskortet i bærbare pc-en min ikke støtter 5GhZ, kjøpte dette som egentlig skal fungere, men finner det forsatt ikke. Prøvd å endre litt på innstillinger, noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Har du router som støtter 5GHz (Dualband) da? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Har du router som støtter 5GHz (Dualband) da? Ja bruker 5Ghz på stasjonære og en pad eg har i huset Edit: Har den Svarte telenor routern, den nyeste. Endret 22. mai 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Finner du ikke nettverket da eller? Hvilke innstillinger har du endret på? Screenshot? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Finner du ikke nettverket da eller? Hvilke innstillinger har du endret på? Screenshot? Nei, finner ikke nettverket mitt, bare det gamle 2.4ghz som er på 4 mb. 50 mb på 5ghz linjen. Eg har endret på channels innpå routern, den sto på auto. Er ingen ekspert på akkurat dette, men butikken eg kjøpte det hos sa dette skulle funke. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ta noen screenshots av konfigen din i routeren og innstillingene på USB adapteret og post her... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Eg er helt grønn her, hvilken innstillinger er du interessert i? Eg vet iallefall at eg har denne routern: ZyXEL P8702N. Den skal være Dual Band? Endret 22. mai 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 WiFi i router og innstillingene på USB adapteret....... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Vet ikke om det er dette du ville ha... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Enda et bilde, vet ikke om det er riktig. Dette er et felt eg ikke har peiling på. Aldri vært borti dette, har vært alltid så enkelt. Men var så dum å kjøpte en billig bærbar som ikke støttet 5GhZ i utgangspunktet, burde bare hive den på elva men det er en annen sak. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ser OK på bildene.. Finner du ikke TeamSamba1902 i lista over nettverk? Regner med at det bare er routeren som ikke viser det, men du har passord på begge nettverkene eller? Last ned siste driver til adapteret ditt fra Zyxel sine sider..... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Ser OK på bildene.. Finner du ikke TeamSamba1902 i lista over nettverk? Regner med at det bare er routeren som ikke viser det, men du har passord på begge nettverkene eller? Last ned siste driver til adapteret ditt fra Zyxel sine sider..... Stemmer, finner ikke TeamSamba, bare det gamle nettet. Har passord, bare tok dem vekk når eg la ut bilde Skal prøve å laste ned driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå