sun360 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg ser at alle (mange) skryter av de nye cat drv. og sine radeon 9xxxx! MEN er det noen her som vet hvordan de funker med et 8500 kort?? Spør siden de fleste driverne etter 3.2 bare dro ned ytelsen litt etter lit...... Kort sagt har noen testa dem med et radeon 8500 kort?? :-? Mange takk på forhånd!!! Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvis du er den "stolte" eier av et Radeion 8500 kort, hvorfor prøver du det da ikke ut? Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Trenger ikke å være frekk......! :-? Jeg gidder ikke hvis folk har prøvd før meg, siden jeg har drevet med drv " testing" før . Det tok sinnsykt lang tid ( clean install av drv.) og kosta meg et par formateringer ( korrupt installasjon osv) , og det eneste jeg fant ut var at alle drv. etter 3.2 ga minre og mindre ytelse på mitt 3dkort ( R8500). OG JA jeg er stolt av mitt R8500...... jeg har ikke akkurat penger til å kjøpe meg et nytt 3dkort hver gang . Ikke alle har bunnløse lommebøker........ Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe...var ikke meningen å være frekk, men jeg synes ikke det er så mye arbeid å skifte drivere, bare så det er sagt. Men jeg tviler sterkt på at det er vits for deg å bruke Catalyst 3,8. Lenke til kommentar
corky Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kan hjelpe. Jeg har til dags dato et Radeon 8500le. La inn 3.8 driverne, og hele Windows XP ble sinnsykt ustabilt :oops: Jeg har istedet installert 3.2 driverne som faktisk ØKET ytelsen til mitt kort. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har reinstallert drv. så mange ganger at reg filen min er full av søppel og unødvendige installasjoner ( som ikke eksisterer lengre...! :x ) derfor må jeg nesten hver gang ta en "clean install" for at faktisk vite hvordan drv presterer! Og det tar litt tid...... Forresten corky takk for svaret ditt ..... Det var det jeg tenkte!! jaja...... nytt kort til jul ,kanskje........?? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå