AfterGlow Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Google Glass kan bare være begynnelsen.Nå vil Google ha annonser overalt Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg ser for meg at man i nær framtid blir spammet med reklamer fra bilverksted, bilmerker og bilrekvisita i ansiktet hver gang en bil passerer. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Annonse som blokkerer speedometer og ryggekamera. 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er det bare meg som absolutt hater reklamer mer enn pesten selv? Prøver å unngå så godt jeg kan å kjøpe produkter jeg ser ufrivillig reklame på. 1 Lenke til kommentar
jarsve Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Greit å hate reklame. Men en ting jeg ef bekymret over er Googles monopol her. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg hater reklame også, har faktisk sluttet å kjøpe ting jeg har sett reklame for 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå