Joachim_F Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Det skadeskutte romspillet har fått en stor oppdatering.Har Egosoft klart å fikse X Rebirth? Lenke til kommentar
vamptroll069 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 hahaha, ja jeg var sikkert den mest skuffa personen i hele verden. Kan gamer.no kjøre en minianmeldelse på patchen ^^ Jeg vil ha proffenes syn på saken 2 Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Leste litt rundt på div. forum i går og det er vistnok fortsatt tilnermet uspillelig.Navigasjonen i spillet var uten tvil det mest frustrerende elementet for meg da det var vanskelig å sette seg inn i hva man skulle hvor og hvordan systemene fungerte.Som vamptroll sier hadde det vert gøy med en faktisk anmeldelse av patchen for å se om forumene overdriver eller ikke, Endret 22. mai 2014 av Thyristor 1 Lenke til kommentar
Arnstone Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Etter å ha opplevd lanseringa av både X3:R og X3:TC, så valde eg å vente med å kjøpe X-Rebirh - noko som eg ikkje angra på i ettertid =P Så langt ser ikkje patchen ut til å ha gjort dei store endringane - eit par nye cockpitmodellar og tre vanskelegheitsgrader er ikkje nok til å skape liv i eit dødt univers. At dei klarte å rote det slik til er nesten imponerande, med tanke på kor komplekse dei tidlegare spela i serien er... 1 Lenke til kommentar
vamptroll069 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Etter å ha opplevd lanseringa av både X3:R og X3:TC, så valde eg å vente med å kjøpe X-Rebirh - noko som eg ikkje angra på i ettertid =P Så langt ser ikkje patchen ut til å ha gjort dei store endringane - eit par nye cockpitmodellar og tre vanskelegheitsgrader er ikkje nok til å skape liv i eit dødt univers. At dei klarte å rote det slik til er nesten imponerande, med tanke på kor komplekse dei tidlegare spela i serien er... Det blir nok opp tid modde samfunnet å fixe spillet. Gi det 2-3 år så er det sikkert et helt sykt kult spill Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er litt skeptisk til tanken om å gå tilbake til Rebirth for å skrive en ny sak om det, fordi det ville bli en veldig tidkrevende oppgave for å gjøre det ordentlig, og jeg har mye annet på plakaten. Pluss at jeg rent personlig ble helt forferdelig lei av spillet da jeg anmeldte det... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror jeg venter til jul og tar en ny vurdering på om X: Rebirth skal kjøpes. Det er ikke akkurat mangel på andre spill for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå