eirikkss Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Laget dere overskrift? Og skrev dere ned konkret: Oppgave 1: svar... Oppgave 2: svar.. Jeg skrev alt i en sammenhengende tekst, ble plutselig litt usikker nå.. Lenke til kommentar
s1995 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Haha, verste jeg har vært med på, jeg bygget hele oppgaven rundt det demokratiske underskuddet og nevnte så vidt finanskrisa. Lenke til kommentar
Caroline_1 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Oppgave 1 EU vs Norge Oppgave 2 Framtiden for EU Dro dere fram mange av avtalene og traktatene i oppgave 2? Hvor langt skrev dere på oppgave 1? Lenke til kommentar
Caroline_1 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Laget dere overskrift? Og skrev dere ned konkret: Oppgave 1: svar... Oppgave 2: svar.. Jeg skrev alt i en sammenhengende tekst, ble plutselig litt usikker nå.. Skrev ikke oppgave nr, men tydelig overskrift for hver av oppgavene. Endret 23. mai 2014 av Caroline_1 Lenke til kommentar
s1995 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Laget dere overskrift? Og skrev dere ned konkret: Oppgave 1: svar... Oppgave 2: svar.. Jeg skrev alt i en sammenhengende tekst, ble plutselig litt usikker nå.. Jeg skrev Oppgave 1. Oppgave 2 (Overskrift og innledning) Men de to tekstene hadde sammenheng Lenke til kommentar
eirikkss Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Oppgave 1 EU vs Norge Oppgave 2 Framtiden for EU Dro dere fram mange av avtalene og traktatene i oppgave 2? Hvor langt skrev dere på oppgave 1? Oppgave 1 ble litt over 1 side lang. Tror jeg skrev litt for mye om Norges politiske system i forhold til EU sitt, men jeg tenkte siden oppgave 2 kun handler om EU så går det sikkert greit. Jeg dro frem en god del traktater og avtaler i oppgave 2, la mest vekt på Lisboatraktaten, Schengen, ECB og innføringen av Euroen og sentralbanken ECB Lenke til kommentar
s1995 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Litt utenfor tema, men hvis jeg sender besvarelsen min til ei vennine via facebook, slår det ut på plagieringskontrollen da? Lenke til kommentar
chelseafan95 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Så lenge ikke venninna de har tenkt å levere den besvarelsen på en eller annen måte så skal det gå veldig fint. Tviler svært sterkt på at plagiatkontrollen dems har oversikt over deres private samtaler på Facebook... Med mindre det er noe jeg virkelig har gått glipp av Lenke til kommentar
eirikkss Skrevet 24. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2014 Noen som nettopp så på TV2 Nyhetskanalen? De summerte basically opp hele eksamensoppgaven vår (oppg. 2) Skulle ønske denne sendingen hadde blitt sendt noen dager tidligere Lenke til kommentar
Eljayah Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 noen som har no peiling på når vi får resultatene? begynner å bli litt utålmodig her. nesten en måned siden nå.. tar vanligvis bare 2-3 uker å få karakter Lenke til kommentar
s1995 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 noen som har no peiling på når vi får resultatene? begynner å bli litt utålmodig her. nesten en måned siden nå.. tar vanligvis bare 2-3 uker å få karakter Fikk min tilbake for noen timer siden Lenke til kommentar
Apeninja Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) . Endret 7. juni 2018 av Apeninja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå