VargAamo Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Får langt over dobbelt så mange potensielle kunder.Nå blir Netflix mye større i Europa Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Suveränt, då får vi ett par säsonger av Lost dubbat på tyska. 1 Lenke til kommentar
acornia Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Håper at det blir bedre utvalg i franske filmer snart... 1 Lenke til kommentar
acornia Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Suveränt, då får vi ett par säsonger av Lost dubbat på tyska. personlig synes jeg det er mindre irriterende med dubbing enn halve skjermen dekt med tekst.... 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Suveränt, då får vi ett par säsonger av Lost dubbat på tyska. personlig synes jeg det er mindre irriterende med dubbing enn halve skjermen dekt med tekst.... Dubbing av filmer for alt annet enn de minste er djevelens verk! Endret 23. mai 2014 av Tan28 2 Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Er det blitt felles bibliotek for hele europa på Netflix nå? Før så fikk jeg et annet utvalg hvis jeg gikk in på Netflix fra Nederland eller England. Nå er det kun amerikansk Netflix som har annet utvalg enn Norge/Nederland/England som er de jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ingen som sier du må se på det da? jeg vet hvor stopp er på visa kortet mitt? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Suveränt, då får vi ett par säsonger av Lost dubbat på tyska. personlig synes jeg det er mindre irriterende med dubbing enn halve skjermen dekt med tekst.... Japp, derfor elsker jeg Subtitles Blocker funksjonen til UnoDNS. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå