FenrisC0de Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Et lite irriterende problem, jeg har et C-media 8738 integrert lydkort, og jeg kjører et 4.1 creative surround anlegg. Det som er problemet er når jeg installerer driveren til lyd kortet (ja det er riktig driver) så etter reboot så hører jeg bare lyd i de 2 forreste høytalerne + subwooferen. men de 2 bakerste står stille. det jeg da prøvde på var å tweake litt på settings, men når jeg da fikk de bakerste høytalerne i gang så var de bare som små subwoofers, det kom ingen klar og sterk lyd utifra dem. så jeg lurer på hva er det som må fikses på? Lenke til kommentar
lallis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hmm.. Hadde noe av det samme problemet med mitt Creative 5.1 sett. Det jeg gjorde, var å sette innstillingene på nytt i lydinnstillingene til lydkortet. Lenke til kommentar
groomz Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Takker for tipset. Hadde et Onboard lydkort som jeg deaktiverte i BiOS og under Hardware management. Men Det nye soundblaster kortet hadde en Skurrende lyd i bakgrunnen hele tiden. Ved resatte instillinger funker det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå