vidor Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg tenker at et arbeidsverktøy skal være rimelig nøytralt for å ikke kræsje med det som er på skjermen, derfor er f.eks ikke rammen rundt skjermen fluorgrønn. Jeg synes f.eks Apple har satt form over funksjon på piltastene opp/ned når de har halvert dem i høyde, og jeg likte heller ikke designet på første iPod, men de har generelt et relativt godt og funksjonelt industridesign. Jeg liker også den avlange knappen nederst på Samsung bedre enn sirkelen på Apple fordi det bryter mindre stilistisk. Det flotte med markedet er at man kan velge det man selv liker. Apple har i alle fall vært gode nok til at de har satt trender som andre kopierer som ravner. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Ja, der er vi i og for seg enige. Detaljer som ikke har noen egenskap er kjipt, eller unødvendig bryte med designet. F.eks når man setter på masse rare ting hvor eneste hensikt er å "forstyrre". Typisk mye plastikkdritt-deksler, illustrasjoner av kjente karakterer i plastikk, og annet man kan sette på PCer, hodesett, mobiler og mye annet. Men når man klarer å få frem enhetens egenskaper og funksjoner, eller blande inn knapper og detaljer med en viktig hensikt, gjerne med høy byggekvalitet, da blir denne gutten glad. Endret 22. mai 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Armbåndsur er, i min mening, et av veldig få smykker som er legitime på menn. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Har en kompis som har klokke til 800 000, han bruker den av og til Kompisen din er en idiot Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Har en kompis som har klokke til 800 000, han bruker den av og til Kompisen din er en idiot jeg vet...... Audi R8, Aston Martin, sikkert 20 klokker over 100 000, jeg hater han meeen ingen skal si at han ikke risikterte alt for å nå dit så, han bodde i bila si i 2 år fordi han investerte alt han hadde..... menmen, han har vært heldig Han investerte penger i kjøp av landområder i USA som var potensielle for produksjon av olje, viste seg at akkurat det stedet han investerte i fantes det olje og han solgte grisedyrt, 50 mill dollar eller noe sånt..... Endret 23. mai 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå