Trin3k Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ein pc eg har fått spørsmål om å hjelpe med å få opp å gå igjen sliter med at den låser seg i Windows. Dvs. det er mus og tastatur som henger seg opp, klokke, nedlastinger o.l. vil fortsette som normalt. Eg har også fått tilbake mus og tastatur ved å bytte USB tilkoblinger, men kun midlertidig før det fryser igjen.Dette var riktignok før bytte av hovudkort då eg tenkte det kunne vere noko gale med kontaktane på hovudkortet. Problemet har derimot vedvart, den har i tillegg begynt å låse seg heilt i byrja av innlasting, samt at den har hatt 2 tilfeller der den har last seg når ASUS logoen kjem fram ved POST. Skjermkortet har nå blitt tatt ut og det er det internet skjermkortet på CPU som er i bruk nå. Det er heller ingen andre ekspansjonskort i PCen.Det som står igjen som mulige feilkilder er da kun PSU og CPU, samt potensialet for at det nye HKet er deffekt og gir same feil som tidligare hovudkort. Har kjøyrt Windows 7 sin innebygde sjekk for feil på minne. PC stats: Hovudkort: ASUS P8Z77-V LX CPU: Intel Core i5 Quad Processor i5-2500K Minne: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 Kit w/2x 4GB OS: Windows 7 64bit Spørsmålet blir er det PSU eller CPU som kan være feilkilden, eller er det noko heil anna som eg ikkje tenkjer på? Keyboard er for øvrig trådlaust (Logitech Wireless Keyboard K750) og kablet mus (Logitech MX518) noko som gjere at eg tvilar på at det er der feilen ligger da det er 2 forskjellige tilkoblinger som begge må svikte samtidig. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Har du forsøkt å resette BIOS, eventuelt oppdatere BIOS? Kan være verd et forsøk. Regner med du har gått over alt av kabling og komponenter, slik at det sitter skikkelig (re-seat). Og windowsinstallasjonen er ny? Forsøkt med bare 1 RAM-brikke, i forskjellige spor? (Prøv begge i samtlige spor, en av gangen). Endret 22. mai 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Trin3k Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Eg kan forsøkje oppdatere BIOS, men eg tvilar på at det er der problemet ligg sidan det har vert det samme på 2 forskjellige hovudkort.Eg har gått over alle kablar jaProblemet er dog også tilstede under BIOS POST som får meg til å tvile på at det er eit windows eksklusivt problem, dvs. den restartar seg under POST. Den gir lyd/ping for vellukka POST for så å restarte.Eg har enda ikkje testa kun 1 RAM-brikke, når det gjeld plassering ville eg tru det er eit problem som også ville blitt borte ved bytte av hovudkort. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Ja .. Det eneste du kan gjøre egentlig er å eliminere komponent for komponent. Jo mer du kan få lånt av en kompis og teste med jo bedre. Kjør diagnostikkverktøy for CPU og RAM. Hvis du sliter med å komme inn i windows finnes det verktøy du kan lagre på minnepinne og boote fra. (Hvis du ikke stopper under POST da :\) http://www.memtest.org/ http://www.linux.com/learn/tutorials/613523:stresslinux-torture-tests-your-hardware Lenke til kommentar
Trin3k Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Windows 7 sin innebygde sjekk for RAM burde da være god nok?Eg har alt kjøyrt den utan at den fant nokre feil, men vil gjere nok eit forsøk.Når det gjeld CPU har eg enda ikkje fått kjøyrt nokon sjekk på dette, men skal gjere eit forsøk.Det eg lurer på er om PSU kan spele nokon rolle i desse problema?Dei einaste komponentane som er i PCen no er CPU, HK og PSU (har ikkje kobla opp igjen SATA DVD brennaren).Når det ikkje har vert noko utslag på sjekk av RAM tidlegare stiller eg meg litt skeptisk til at feilen skal ligge der, men skal som sagt kjøyre ein ny test.Det ligg da på CPU eller PSU.I kva grad vil CPU kunne gje feil som der mus og tastatur sluttar å fungere, mens PCen ellers fungerar fint? Dvs. eg kan sjå at nedlastingar fortsetter, klokka går etc.Kan det være spenningsfeil frå PSU som kan gje desse problema eller ville eg da og sett andre problem?Eg har kun periodisk adgang til PCen, da den ikkje er min, noko som gjer at det tar litt meir tid før eg får prøvd ut forslaga.Men skal gjere eit forsøk igjen i dag. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Regner med at BIOS på hovedkortet er nyere enn versjon 0312? Fordi det er fra den versjon i5-2500K støttes, og flere BIOS oppdateringer etter det nevner ".Enhance compatibility with some USB devices" som fix. Feil spenninger fra PSU kan forårsake mye rart, bla at USB kontakter ikke får rett spenning, men normalt skal dette være regulert av HK sin spenningsregulator. Endret 23. mai 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
Trin3k Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Eg har stussa ein del på om PSU kan vere syndaren. Spesielt sidan det står mellom den og CPU, og eg har vanskeleg for å sjå at CPUen skal kunne gje desse problema. Eg har for øvrig ikkje fått testa med bytte av RAM brikker, 1 og 1 brikke, men fekk kjøyrt ein ny test utan nokon feil. Når det gjeld plasseringen av brikkane vil eg ikkje tru dette er problemet då det er "testa" på både gamle og nye hovudkortet, og det at det skal være same feil i slots på begge korta ser eg som usansynleg. Det som derimot kunne være ein sak kunne være feil på RAM brikke som ikkje blir fanga opp av mem test.BIOS versjonen som er installert meinar eg er ver. 2204 Eg har gjort eit forsøk på å få lagt inn siste BIOS versjon, men BIOS upd. ville ikkje godta fila som blei lasta ned frå ASUS sine nettsider. Ei heller når eg forsøkte å bruke "Bios Renamer for USB BIOS Flashback" verktøyet deira. Dette er ein PC som blir brukt i arbeidssamanheng til dagen, noko som kun gir meg sporadisk tilgang til den i nokre timar av gongen, og dermed gjør feilsaøkinga ein del meir utfordrande. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Du prøver BIOS oppdatering med EZ Flash i BIOS eller? Mener også at du skal kunne komme inn i BIOS oppdatering program hvis du trykker Alt+F2 under POST, mulig jeg husker feil da. Lenke til kommentar
Trin3k Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Det er via EZ Flash i BIOS eg har forsøkt å laste inn fila ja, men får opp melding om at det ikkje er BIOS upd. fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå