smergel Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Var på vei hjem fra jobben da min Suzuki katana stoppet da jeg bremset ned for en bilist. Den falt ned på tomgang og stoppet. Har stoppet før også når dette har skjedd men da har den startet igjen ned en gang. Er gnist på pluggen og god komp i motoren.Sjekka luftfilteret og det er rent og pent. Når jeg står og sjiker den mange ganger så kommer det ett host fra eksosanlegget. Er satt på effektanlegg på den. finner absolutt ingen feil på den så dette er ett mysterium. Er det noen som har erfaring med dette og kan hjelpe meg??? Kan kondens være grunnen?? Motoren har kun gått 7000 km. Hjelp!! Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Dyset du opp når det ble montert effektanlegg? Lenke til kommentar
smergel Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Dyset du opp når det ble montert effektanlegg? Ja,jeg satt på en trimgasser også. Men får fremdeles ikke start på den Lenke til kommentar
smergel Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Har nå kjøpt ny forgasser til Suzukin min. Fikk start på den ett par ganger men den gikk veldig dårlig. Ved full gass så var det så vidt den gikk på tomgang og den gikk veldig dårlig attpåtil. Har satt inn ny plugg på den og målt coilen som var helt fin. Kan det være noe med tenningen tro?? Er det noen som har noen som helst ide om hva dette kan være så tar jeg gjerne imot råd:-) Hilsen Suzuki Katana 50cc eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå