flodhest Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Skal vise filmene til folka som sprenger pc'er og sånt i lufte til en kamerat av meg, men finner ****** ikke igjen websiden deres. Blir glad hvis noen har url til den siden. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://status.no-ip.com/?side=filmer Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Tusen takk! Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sprengnings ekspertene 3 er ferdig filmet. denne gangen er det en bil av type sierra som blir eid. Bilen blir skutt på med glock, ag , mg, overkjørt av en tanks "cv90" og deretter sprengt. Filmen regnes med å være ferdig redigert i løpet av uka. mvh kamei Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sprengnings ekspertene 3 er ferdig filmet. denne gangen er det en bil av type sierra som blir eid. Bilen blir skutt på med glock, ag , mg, overkjørt av en tanks "cv90" og deretter sprengt. Filmen regnes med å være ferdig redigert i løpet av uka. mvh kamei Det skal bli digg! Den skal jeg se!! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har bare sett den filmen hvor det er en PC som får gjennomgå, og har egentlig ikke tenkt over at det kunne være flere slike geniale filmer. Men nå har jeg (snart) to til å se på! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Sprengnings ekspertene 3 er ferdig filmet. denne gangen er det en bil av type sierra som blir eid. Bilen blir skutt på med glock, ag , mg, overkjørt av en tanks "cv90" og deretter sprengt. Filmen regnes med å være ferdig redigert i løpet av uka. mvh kamei Cool! Det må bare bli skam-heftig da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er jo en post i humor om sprengningsekspertene. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er jo en post i humor om sprengningsekspertene. Veit det, men fant den ****** ikke igjen, hadde ingen anelse om hvor den kunne ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå