Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Automatisering VG3 ( AUT4002) Eksamen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ta eksamen jeg og, 28 mai. AUT4002

Tror det er viktig å sette seg inn i kontroll og vedlikehold av reguleringsløyfer. Ser at det har kommet på nesten hver eksamen, i tidliger år.( finner tidligere eksamene på udir.no )

Og kanskje koble noe utstyr til et sentralt styresystem.

Lenke til kommentar

Jepp, har lest en god del på de tidligere eksamenene, ser den er forslag til pls program også, men er grønn på dette.

 

Ser kontroll og vedlikehold er en stor del på hver prøve her. El energi har blitt større på de 2 siste eksamenene som har vært!

 

Det kommer ut en forberdelsesdel på tirsdagen! Vi skulle fått denne tråden i gang, slik at flere kan engasjere seg når forbredelsesdelen er kommet ut!

Lenke til kommentar

skal ha denne eksamen jeg og. så vi skulle fått denne tråden i gang ja.

Jeg kan dele mine notater fra forbredelsen på tirsdag med dere. håper dere kan gjøre det samme.

Ellers så tipper jeg det blir oppbygging på en prosess, der en motor eller transmitter skal byttes, å oppgradere noe med et pls program.

Lenke til kommentar

Egentlig lite, men helt ok kunnskaper(tror jeg)

 

Selv er jeg elektriker så tar dette som privatist, så står litt alene!

 

I morgen må vi få drøftet oppgaven her løpet av dagen, komme med innspill.

 

Det kommer nok helt sikkert dimmensjonering av kabel, siden dette er noen år siden.

Lenke til kommentar

Ja, da er det i gang og i år foregår arbeidet på Papirfabrikken, og akkurat som i 2011 så er det sløyfe 30 som står i fokus. Ut fra første øyekast er det kontroll, feilsøking, vedlikehold og ombygging denne eksamen omhandler i korte trekk.

 

Bare til å kjøre på med innspill og spørsmål! :)

Lenke til kommentar

Tema/situasjonsbeskrivelse

 

Du har vært ansatt som lærling på papirfabrikken i et år. I stadig større grader har du blitt satt til selvstendig arbeid. Det skal gjennomføres en vedlikeholdstopp på anlegget. Du får ansvar for utrustningen sund SIL R-30.

 

I Jobbpakken får du den dokumentasjonen som finnes i dokument 01-AA-00

 

I tillegg ber arbeidsleder deg om å finne fram dokumentasjon på aktuelle transmittere med tilhørende monteringsutstyr, samt en PLS med regulatorfunksjon.

2D5ynpx.jpg?1

Endret av Legende
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...