peacefulworld Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvor mange og hvilken land har DU besøkt hittil ? La oss ta en spørreundersøkelse på alle eventyrlystne brukere her inne om hvilket og hvor mange land du har besøkt, og hvilket land av alle du synes var best. Skriv gjerne også grunnen for at akkurat det landet var best hittil !. Kan begynne med meg : Jeg har besøkt følgende land : 1. Danmark. 2. Sverige. 3. England. 4. Hellas. 5. Tyrkia. 6. Thailand. Hittil har jeg vært i disse landene som jeg kommer på i farten. Beste land av disse etter min mening er : Thailand og Tyrkia. - Absolutt anbefalt til de som ikke har vært der ! Årsak : Unik kultur, natur, opplevelse, osv. Nå er det neste mann / kvinne som skal skrive sin liste på land som han/hun har besøkt. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) 1. Danmark. 2. Sverige. 3.Thailand 4. Bulgaria ( skal dit 2 juni ) 5.Tyskland 6.Polen 7.Dubai ( 13 timer mellomlanding så vi tok en guide tur og litt av hvert ) Anbefaler selv ikke Thailand, For langt, For mye mas, Du kan dra dit om du unngår turist steder Endret 21. mai 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Det er allerede en slik tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006584 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 1. Norge 2. Sverige 3. Danmark 4. Finland 5. Tyskland 6. Polen 7. Nederland 8. Belgia 9. Luxembourg 10. Frankrike 11. Spania 12. Storbritannia (hvor jeg har besøkt England, Wales og Scottland) 13. Sveits 14. Liechenstein 15. Østerrike 16. Serbia 17. Tsjekkia 18. Kina Kina er helt klart best til nå. Kulturforskjellene finner man ikke i Europa, alt er så annerledes og det er så mye å se på. Og Hong Kong er en fantastisk storby, mens Beijing har en enorm sjarm synes jeg Island blir 19. om en måned Har vært i flere land enn jeg er år gammel Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Norge Sverige Finland Russland Danmark Tyskland Nederland Belgia England Polen Irland Tjekkia Ungarn Serbia Østerriket Sveits Slovakia Kroatia Litauen Island Liechtenstein Luxembourg Bosnia Italia Hellas Frankrike Tyrkia Qatar Kenya Tanzania Uganda Burundi Rwanda Kongo Zambia Egypt Pluss pluss noen europeiske land jeg ikke tar i farta Endret 21. mai 2014 av Andeith Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Moderatormelding Diskusjonen kan flyttes til denne tråden her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006584Den omhandler det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg