Crazy Joe Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei kunne trenge litt info om hvilken driver jeg burde velge ? Fra connect sin side eller ATI sin side. Er ikke connect så å si ren ati kort bare klistret på sitt merke på kortet ? Mvh Ole Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ta fra Ati sin side, det er så vidt jeg vet samme drivere. Fordelen med å hente dem fra ati vil jo være at du alltid er trygg på å få de nyeste driverne. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 da gjør jeg det, takk for svaret Ole Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 La inn de nye Catalyst driverne på mitt i dag. Gikk svarte ta meg ned 150 poeng i 3Dmark 03 :o Feets.... don`t fail me now Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja 3dmark er jo steike viktig.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 ser at mange "skryter" av 3dmark & benchmarks poeng. Men siden jeg er rimlig grønn sånn settt så lurer jeg på hva godt gjør det å bra score i de to testene ? Mvh Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå