Merenwen Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ville dere blitt glad for en Leatherman-kniv i morgengave? Eventuelt noen andre forslag? Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Ja! Forutsatt at jeg ikke eide en fra før, eller at den er bedre enn den jeg har! Fikk faktisk Leatherman i på 18-årsdagen min, og den har jeg enda Edit: Jeg mener, hvis den er bedre enn den jeg har fra før, JA! Endret 21. mai 2014 av Jonern Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Ja! Men helst ekte Leatherman, ikke et hvilket som helst multitool som de fleste feilaktig kaller "en leatherman" uansett merke. Endret 21. mai 2014 av chairgame Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Blowjob og biff? Men ja, letherman duger det, men litt sånn generell gave egentlig, uten så mye tanke bak antagelig... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Spørs jo helt hvem det er da, ikke alle blir like glad for verktøy og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Dersom jeg hadde vært interessert i kniver, da hadde jeg nok gjort det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Kan kanskje hjelpe å høre interessene hans? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ja, det skulle jeg da mene. Veldig dyr gave da, jeg er egentlig litt ukomfortabel med sånt, men om dere allerede har bestemt dere for å bruke såpass må det vel være ok. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Leatherman er nok en sikker gave, med mindre han eier en fra før. Lenke til kommentar
Merenwen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Kan kanskje hjelpe å høre interessene hans? Han er typisk handyman, liker å være ute i naturen, er flink til å fikse ting i huset og elsker Lars Monsen. Tusen takk for svar alle sammen. Et annet alternativ er å gi han et "sensuelt" bilde av meg selv tatt av en proff fotograf.. Har hørt om flere som har gjort det med hell. Samtidig vet jeg at han på lengre sikt vil få mer glede av en kvalitetsgave som en Leatherman. Men kom gjerne med forslag, det blir jeg glad for! Vil dere f.eks. ha foretrukket å få gaver i form av opplevelser? Endret 21. mai 2014 av Merenwen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Leatherman er nok en sikker gave, med mindre han eier en fra før. Eller har brukt opp en og savner den sårt Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Kan kanskje hjelpe å høre interessene hans? Han er typisk handyman, liker å være ute i naturen, er flink til å fikse ting i huset og elsker Lars Monsen. Tusen takk for svar alle sammen. Et annet alternativ er å gi han et "sensuelt" bilde av meg selv tatt av en proff fotograf.. Har hørt om flere som har gjort det med hell. Samtidig vet jeg at han på lengre sikt vil få mer glede av en kvalitetsgave som en Leatherman. Men kom gjerne med forslag, det blir jeg glad for! Vil dere f.eks. ha foretrukket å få gaver i form av opplevelser? Da passer jo en Leatherman fint! F.eks en Wave. Er storfornøyd med min! http://www.gmax.no/produkt/705940/leatherman-wave Et sensuelt bilde av deg selv er vel også innafor Endret 21. mai 2014 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Merenwen Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Kan kanskje hjelpe å høre interessene hans? Han er typisk handyman, liker å være ute i naturen, er flink til å fikse ting i huset og elsker Lars Monsen. Tusen takk for svar alle sammen. Et annet alternativ er å gi han et "sensuelt" bilde av meg selv tatt av en proff fotograf.. Har hørt om flere som har gjort det med hell. Samtidig vet jeg at han på lengre sikt vil få mer glede av en kvalitetsgave som en Leatherman. Men kom gjerne med forslag, det blir jeg glad for! Vil dere f.eks. ha foretrukket å få gaver i form av opplevelser? Da passer jo en Leatherman fint! F.eks en Wave. Er storfornøyd med min! http://www.gmax.no/produkt/705940/leatherman-wave Et sensuelt bilde av deg selv er vel også innafor Hva er forskjellen på denne og Super tool? https://www.leatherman.com/2.html Har absolutt ingen peiling på dette Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Kan kanskje hjelpe å høre interessene hans? Han er typisk handyman, liker å være ute i naturen, er flink til å fikse ting i huset og elsker Lars Monsen. Tusen takk for svar alle sammen. Et annet alternativ er å gi han et "sensuelt" bilde av meg selv tatt av en proff fotograf.. Har hørt om flere som har gjort det med hell. Samtidig vet jeg at han på lengre sikt vil få mer glede av en kvalitetsgave som en Leatherman. Men kom gjerne med forslag, det blir jeg glad for! Vil dere f.eks. ha foretrukket å få gaver i form av opplevelser? Da passer jo en Leatherman fint! F.eks en Wave. Er storfornøyd med min! http://www.gmax.no/produkt/705940/leatherman-wave Et sensuelt bilde av deg selv er vel også innafor Hva er forskjellen på denne og Super tool? https://www.leatherman.com/2.html Har absolutt ingen peiling på dette Jeg tror Super tool 300 har utbyttbare blader på ledningskutteren, og har faste skrujern, ikke bits som på Wave. Den har også en syl som Wave ikke har. Den er også større. Men jeg tror Super tool 300 er vanskeligere å finne hvis du ikke handler på nett. Endret 21. mai 2014 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hva i alle dager er en morgengave? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hva i alle dager er en morgengave? En gave man gir til frua eller gubben dagen etter bryllupet 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Nei så absolutt ikke. Ville heller hatt et deilig morgen knull med min kjære. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvis dama hadde gitt meg et "sensuelt" bilde av seg selv tatt hos en "proff fotograf" hadde jeg nok knekt sammen i latterkrampe. Leatherman er stas. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Å spørre hvilken gave som er best å gi, er som å spørre hvilken kake han foretrekker. Folk er forskjellige og tilfeldige forumbrukere har ingen forutsetninger for å svare på det. Hvis "morgengave" er noe som gis i forbindelse med et bryllup, bør du kjenne ham så godt at du kan finne en rimelig trygg gave selv. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Få leatherman'en gravert med noe fint og minneverdig, så setter du prikken over i'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå