kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Okay, da så.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 For å si det rett ut, så teller ikke EM så veldig mye. Det er VM som gjelder. Sagt på en annen måte tar jeg det mer og mindre med et skuldertrekk om norge kval. til et EM eller ikke. Spillere på landslaget har jo også sagt at de er villige til å ofre en EM kvalik til eksprimentering med tanke på kommende VM kvaliker. Hvis de skal klare Spania må de ha de beste med pluss litt flaks. Hvis Semb er interessert i at Norge skal gjøre det godt i EM hvis de klarer det, bør han gå etter playoff kampene, og la den nye ta seg av laget fram mot EM. Det kan vi klart ikke vente, det er i tilfelle helt Sembs rett å lede det laget han selv har vært med å kvalifsere hvis det skjer. men realiteten er at han ikke har grepet om laget lenger ( noe jeg tror han tildels har skyld i sjøl iom oppsigelsen ), og bør derfor være villig til å gå av etter playoffkampene. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Var ikke statistikken for 18 EM - kvalikk kamper under Semb noe slik som 12 seire , 3 tap , og 3 uavgjort ? Er ikke sikker men jeg leste statistikken og den var ikke verst egentlig . Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Var ikke statistikken for 18 EM - kvalikk kamper under Semb noe slik som 12 seire , 3 tap , og 3 uavgjort ? Er ikke sikker men jeg leste statistikken og den var ikke verst egentlig . Jo, det stemmer det. Semb er den beste "EM-treneren" i Norges historie faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå