Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tiltrekkes kvinner kun av utseende?

Anbefalte innlegg

Vi kvinner ikke en homogen gruppe der alle tenker og føler likt. Og nei, vi tiltrekkes ikke kun etter utseendet. For min del har det lite å si, hvis jeg skal være helt ærlig. Med personligheten blir utseendet også flott i mine øyne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Det er bare en form som du får øye på - altså øyet sanser en form, så er det du selv som bestemmer om det er pent eller stygt - det er ingen pene eller stygge der ute, det er noe man selv bestemmer i sitt eget hode. Så når du sier at ett pent ytre "fanger" oppmerksomheten, så er sannheten at du selv fanger deg selv - schtilig :wee:

Hvis ingen lærte oss at dritt smaker vondt, hadde sikkert noen brukt det som legitimt "krydder" i dag

Vi er pussige vesener ;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Er det slik for kvinner at det ikke er viktig at en har noe felles så lenge kroppen til mannen er bra?

De sier det, at de eneste dumme spørsmålene er de man ikke stiller....

Men dette var og ganske dumt, heheheh...! :rofl:

Kvinner er vel like forskjellige som oss menn. For meg personlig er ikke utseendet viktig, men kroppsbygningen (godt trent) er viktig.

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Jeg tror de tiltrekkes av penger i alle fall. :p

Mye mulig noen gjør det, ikke jeg.

Yep. De jeg har vært forelska i har vært enten arbeidsledige eller hatt lavtlønnsyrker..

Men kult at noen menn fortsetter å holde liv i at 90% av kvinner er gold diggers eller ute etter menn som kan gjøre dem gravide slik at de kan sitte hjemme uten å jobbe.

Så kan vi kvinner fortsette å holde liv i mytene om at alle menn er utro svin, kun ute etter sex, eller voldtar når kvinnene sier nei...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Yep. De jeg har vært forelska i har vært enten arbeidsledige eller hatt lavtlønnsyrker..

Men kult at noen menn fortsetter å holde liv i at 90% av kvinner er gold diggers eller ute etter menn som kan gjøre dem gravide slik at de kan sitte hjemme uten å jobbe.

Så kan vi kvinner fortsette å holde liv i mytene om at alle menn er utro svin, kun ute etter sex, eller voldtar når kvinnene sier nei...

Du er i alle fall mer reflektert enn 95% av folk på din alder.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du er i alle fall mer reflektert enn 95% av folk på din alder.

Nå tror jeg du er litt for raus med rosen din. Ingen avskyr udugelige trangsynte og selvsentrerte kvinner mer enn det jeg gjør, og jeg får ofte smekk pga mine påstander om hvor store idioter kvinner er.

Men jeg tørr påstå vi er ihvertfall LITT flere enn 5% med over nogenlunde forståelse for omverdenen...

Men at vi er en døende rase, se det er jeg enig i.

Lenke til kommentar

Litt om sannhet og løgn, det ene er rett på sak og den andre gjør deg blind...

Så da har vi problemet: Vil du lyve for å få en dame i seng ?

Litt om meg, er ikke player men kan gamet. Playere lyver, jeg gjør ikke... Så da har vi problemet igjen.

Vil du lyve for å få en dame i seng ?

Lenke til kommentar

En kjekk og stilig mann blir til noe uinteressant og lite tiltrekkende om personligheten er dritt.

Trenger ikke å være superkjekk, så lenge en mann vet noenlunde hvordan han skal kle seg, en god deo, ren, strålende smil, glimt i øyet, høflig og snill...være litt gentleman og holde døra oppe for damene....:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

være litt gentleman og holde døra oppe for damene....:-)

Ikke gjør dette, da får du høre at hun er en sterk og selvstendig kvinne som ikke trenger særbehandling.

Personlig synes jeg det er fint om menn gjør det....men det er vel meg det. :-)

Lenke til kommentar

Jeg tror de tiltrekkes av penger i alle fall. :p

Mye mulig noen gjør det, ikke jeg.

Det er ingen som klandrer deg for å ha dårlig smak når det kommer til menn. Men det sagt, det har aldri kommet meg i min disfavør hos damer at jeg har penger på bok. Det at dette ikke nødvendigvis kommer i deres favør får ofte pipen til å skifte litt tone.

Penger er en nødvendighet for å skaffe seg ting man trenger, damer er ikke noe man trenger.

Lenke til kommentar

Det er ingen som klandrer deg for å ha dårlig smak når det kommer til menn. Men det sagt, det har aldri kommet meg i min disfavør hos damer at jeg har penger på bok. Det at dette ikke nødvendigvis kommer i deres favør får ofte pipen til å skifte litt tone.

Penger er en nødvendighet for å skaffe seg ting man trenger, damer er ikke noe man trenger.

Takk for at du ikke klandrer meg Priim. Verdens beste smak i menn har jeg nok ikke. Men alt er bedre enn pengekåte egoistiske, selvgode og kvalme mannfolk som tror at all verdens kvinner vil ha dem pga en godt betalt jobb og ett ålreit utseende.

Pengene til menn har jeg ingen interesse av, og hvis pengene er den eneste grunnen til at kvinner vil ha noe med deg å gjøre så trenger det ikke nødvendigvis bety at det er alle disse damene det er noe galt med. Det bør kanskje ringe en varsellampe vedrørende din egen oppførsel og tankegang. Kanskje du burde endre noe.

Jeg har penger og jobb selv som jeg klarer meg med.

Penger er en nødvendighet for å skaffe seg ting man trenger, menn er ikke noe man trenger.

Lenke til kommentar

Takk for at du ikke klandrer meg Priim. Verdens beste smak i menn har jeg nok ikke. Men alt er bedre enn pengekåte egoistiske, selvgode og kvalme mannfolk som tror at all verdens kvinner vil ha dem pga en godt betalt jobb og ett ålreit utseende.

Pengene til menn har jeg ingen interesse av, og hvis pengene er den eneste grunnen til at kvinner vil ha noe med deg å gjøre så trenger det ikke nødvendigvis bety at det er alle disse damene det er noe galt med. Det bør kanskje ringe en varsellampe vedrørende din egen oppførsel og tankegang. Kanskje du burde endre noe.

Jeg har penger og jobb selv som jeg klarer meg med.

Penger er en nødvendighet for å skaffe seg ting man trenger, menn er ikke noe man trenger.

Så lenge jeg klarer å være lykkelig så ser jeg ingen grunn til å gjøre noen endringer, lykke for meg er å kunne stå opp hver dag å gjøre det jeg selv ønsker :-)

Det hører dessuten til sjeldenheten til at det er damer som forsørger menn og barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...