OleBrumle Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg lurer på en ting som jeg ikke riktig forstår. Er det slik at noen damer kun bruker det ytre hos menn som referanseramme når de ser etter en partner? Grunnen for at jeg spør er fordi jeg for 5 år siden opplevde ei kvinne på jobb som søt og pen, men jeg hadde hele tiden den refleksjonen at hun uansett ikke var noe for meg fordi vi ikke hadde like interesser, likt livssyn eller lik forståelse av verden. På den tiden viste hun også 0 interesse for meg. Men nå 5 år senere har jeg trent meg opp, fått muskler og har et bedre ytre. Men mine interesser, livssyn og slik har ikke endret seg.Men nå er hun hele tiden flørtete, hun vil treffes, ha turer med meg og maser hver gang jeg ser henne på jobb. Dette er på tross av at vi fortsatt ikke har noe felles.Er det slik for kvinner at det ikke er viktig at en har noe felles så lenge kroppen til mannen er bra? Jeg ser ikke helt logikken og blir egentlig litt irritert over at kvinner er rare. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 alle er vi forskjellige. og slutt å forbause deg over å få bevist det Ta nå heller å spør deg selv hvorfor du måtte biffe deg opp, kan det være at du egentlig snakker med deg selv? Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 alle er vi forskjellige. og slutt å forbause deg over å få bevist det Ta nå heller å spør deg selv hvorfor du måtte biffe deg opp, kan det være at du egentlig snakker med deg selv? Det er ikke en skam å velge å trene seg sprek og sunn. Og det å drive personangrep på en som er forbauset og undrende er jo og undrende egentlig. 7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 alle er vi forskjellige. og slutt å forbause deg over å få bevist det Ta nå heller å spør deg selv hvorfor du måtte biffe deg opp, kan det være at du egentlig snakker med deg selv? Det er ikke en skam å velge å trene seg sprek og sunn. Og det å drive personangrep på en som er forbauset og undrende er jo og undrende egentlig. Det er du selv som bruker ord som kan oppfattes som angripende .. Jeg spurte ett kvalifisert spørsmål basert på dine egne ord - traff det noe "ømt" i deg, så er jo det interessant for deg, og du behøver ikke drepe budbringeren riktig enda .. Men nå 5 år senere har jeg trent meg opp, fått muskler og har et bedre ytre. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 At det finnes kvinner, som menn, som bryr seg mye om kropp stemmer nok bra. At (alle) kvinner kun bryr seg om hvem du er på innsiden er nok bare en løgn som samfunnet forteller oss. Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Men nå 5 år senere har jeg trent meg opp, fått muskler og har et bedre ytre. Det er en objektiv observasjon som andre venninner har sagt. Jeg har ikke egentlig noe forhold til det sånn sett. Jeg nevnte det kun da det er den eneste forandringen som jeg ser har skjedd hos meg og som jeg tenker må være årsak til endret atferd hos den kvinnen som plutselig har blitt flørtete. Jeg ønsker å ha fokuset der. Endret 10. juni 2014 av Tvillingsjel Slettet unødvendig bruk av quotes. Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 At det finnes kvinner, som menn, som bryr seg mye om kropp stemmer nok bra. At (alle) kvinner kun bryr seg om hvem du er på innsiden er nok bare en løgn som samfunnet forteller oss. Tusen takk for svar Jeg har og tenkt at samfunnet på en måte forteller oss at kvinner kun bryr seg hvem en er på innsiden, mens at det egentlig ikke er sånn i realiteten. Jeg tror i alle fall dette kan gjelde for noen kvinner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Det er en objektiv observasjon som andre venninner har sagt. Jeg har ikke egentlig noe forhold til det sånn sett. Jeg nevnte det kun da det er den eneste forandringen som jeg ser har skjedd hos meg og som jeg tenker må være årsak til endret atferd hos den kvinnen som plutselig har blitt flørtete. Jeg ønsker å ha fokuset der. Nei, det er ikke en objektiv observasjon, fordi vi foretar aldri objektive observasjoner. Vi bruker erfaring og preferanser, samt vanetenking, og så bedømmer vi ut fra den bittelille fliken av kunnskaper vi har, og etterpå forsøker vi å få det til å passe med ordet fornuftig objektivitet. Hvis du eks plasserer en moden kvise midt på den ene rumpeballen til Rihanna, så er det bare ett fåtall som vil like den. Men får vi sprettrumpa hennes helt perfekt retusjert og designet for våre "kåte øyne", ja så roper vi i kor: Se, der er verdens fineste sprettrumpe .. Endret 21. mai 2014 av Bruker-95147 Pyramide-sitat fjernet. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ser du hvordan du beskriver deg selv nå i forhold til da? Damer er alle synske og ser hvordan du oppfatter deg selv. Tror du bedre om deg selv, tror kvinnfolket bedre om deg. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Fem år er gått. Folk forandrer seg på fem år. Innvendig og utvendig. Det trenger ikke ha noe med at du ikke er chubby lenger å gjøre.Selv om hun flørter med deg trenger det ikke bety at hun er hypp heller forøvrig... 1 Lenke til kommentar
Prostituert Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Well according to this girl. You have to be psychically attracted to someone. Kilde: Youtube Ja utseendet spiller en stor rolle om du får dame eller ikke. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Utseende spiller størst rolle i bli kjent fasen. De med godt utseende får flere sjanser til å si dumme ting, og får mer oppmerksomhet de første gangene de åpner munnen. Men så er det diareen som kommer ut av munnen som avgjør, iallefall om man er ute etter lengre forhold. Lenke til kommentar
Prostituert Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg anbefaler deg å se på oljebarna! http://www.vgtv.no/#!/video/81986/oljebarna-kropp Kvinner synes at sitt eget utseendet er veldig viktig. Kvinner synes også at mannen sitt eget utseende er også veldig viktig. Utseendet er det viktigste når det gjelder å skaffe seg en partner. Som for eksempel. Disse fuglene her har kun sex med den hannen som har finest farger og fjær. http://www.youtube.com/watch?v=jTBHiZtnCsA Er du peacock fuglen og ikke ser fin ut. Kommer du aldri til å ha sex. Det samme gjelder for mennesker. http://www.ehow.com/how-does_4565678_peacocks-mate.html Fine mennesker vil kun ha sex med fine mennesker. Feite mennesker får ikke fine mennesker og har derfor sex med feite mennesker. Ja utseendet er ekstremt viktig om du skal ha dame. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Yep. Alt kvinner fokuserer på er det ytre. Det er nok ikke en mindre fin person i historien som har vært sammen med en som var "out of their league". Er du mann og stygg, feit, kvisete, har fett hår, bruker briller og ikke følger moten får du deg nok aldri mus. De eneste som får seg noe er de som er topptrent, har feilfri hud, perfekt øyesyn og rette tenner. Dessverre. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 HAHAHAHA åå! Tommel opp til Prostituert! Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Fem år er gått. Folk forandrer seg på fem år. Innvendig og utvendig. Det trenger ikke ha noe med at du ikke er chubby lenger å gjøre. Selv om hun flørter med deg trenger det ikke bety at hun er hypp heller forøvrig... Jepp. Satser på det. Avviser invitasjoner om ting så hyggelig jeg kan uten å lage kjip stemning på jobb. Satser på at det blir slutt på sånn etter hvert. Endret 21. mai 2014 av WhitePilgrim Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Selv om du ikke vil noe med henne så kos deg og ta det som ett kompliment:) med mindre hun blir klein? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Du ser bedre ut enn for fem år siden, er åpenbart fornøyd selv, og har trolig fått bedre både psykisk og fysisk helse på kjøpet. Er det så rart at du har blitt mer attraktiv for denne personen? Endret 21. mai 2014 av Isbilen 3 Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Så utrolig mange merkelige svar her.. Det største problemet kommer av at mange menn tror at kvinner tiltrekkes på samme måte som det vi menn gjør. Det er her mange tar utrolig feil. Kvinner tiltrekkes av utseende ja, men ikke på samme måte som menn. De er tiltrukket av måten du oppfører deg på, hvordan du ser ut i form av hvordan du kler deg, i og for seg også om du er veltrent. Grunnen til dette er at en veltrent kropp insinuerer at du er en mann som jobber, er målrettet, bryr deg om deg selv og kroppen din. På denne måten kan alle menn, og gutter gjøre mye for å forbedre sine sjanser. Dersom du trener føler du deg mest sansynlig mer vel med deg selv, som også er en sentral faktor for økt selvtillit. Selvtillit er det jenter liker, og det er sikkert noe alle har hørt flere ganger. Kanskje du har fått en bedre utstrålig nå som du har jobbet med deg selv? 5 år er en lang periode, og det er ofte vanskelig å se sin egen utvikling i forhold til hvordan andre ser det. Hun har helt sikkert fått et nytt og bedre syn på deg gjennom årene grunnet din selvutvikling. Menn har et mye større fokus på det rent estetiske, som f. eks et vakkert ansikt, store pupper osv. Det er viktig å ikke forveksle det synet du vet menn tiltrekkes av, med kvinners syn på menn. Det er veldig forskjellig. Som også ble nevnt i en youtube-film over her; kvinner leter etter en person de har en god "connection" med. Det er bare viktig å gjøre et godt visuelt første inntrykk for å få muligheten til å skape den kontakten. Det er her mange menn i dag missforstår konseptet til kvinners tiltrekning. De trenger tid for å finne ut om du er den rette. De er ikke som menn som tror de har funnet den rette bare hun er pen nok. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå