Gå til innhold

Lei av å trene alene? Vi har laget en app for deg :)

Anbefalte innlegg

Jeg var så utrolig lei av å trene alene og aldri få den fremgangen jeg ønsket meg.

Dermed fikk jeg med meg noen utviklere og laget ´Champ´.

Du er hjertlig velkommen til www.champ.io og ta en titt. Meld deg gjerne på med din e-post, så får du beskjed så snart det er klart!

Hvis du jobber som PT så tror jeg at dette vil være ganske midt i blinken for deg :) Med Champ vil du nå mye flere kunder enn det du trolig ellers gjør.

-Michael

PS. Dette er ikke reklame! Vi selger ingen ting. Appen og tjenesten er gratis!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei PgUp :)

Jeg tror ikke vi kommer til å tjene så mye som en krone på reklame hverken nå eller senere.

En gang i fremtiden så håper vi å kunne tilby en måte for folk å betale personlige trenere rett i appen. Det er en ekstremt krevende feature. I så fall vil vi ta et mindre transaksjonsgebyr. Utover det er appen faktisk helt gratis og vil etter alle solemerker forbli reklamefri.

Vi er en liten, treningsglad gjeng på 5 stykker som har lagt ned masse tid og endel penger. Hovdemålet er å lage noe som folk har bruk for og som kan gjøre det lettere for deg å finne noen å trene med :) Helt sant.

Lenke til kommentar

Ja det kan jeg godt :)

Appen fungerer slik at du registrerer deg. Enten gjennom Facebook eller med epost. Så er det nyttig om du legger inn litt enkel info om deg selv. Hva du liker å trene, hvilkte område du bor (ikke adresse), hvor gammel du er etc. Dette bruker vi til å lage gode søkeresultater.

Som et praktisk eksempel:

Hvis jeg vet at jeg har lyst å trene i morgen etter jobb. Sånn i 20-tiden. Så trykker jeg på "Lag økt" og så velger jeg raskt hvilken sport/treningsform jeg vil trene (styrke i mitt tilfelle). Så velger jeg tid og sted (Jeg velger Fresh Fitness i Ski). Og så velger jeg hvor mange jeg trenger (1). Og så publiserer jeg den.

Da ligger dette ute som en søkbar økt. Og hvis du er interessert i styrketrening og er på min alder så er det en god sjans for at du får opp økten min når du søker. Hvis du er interessert så trykker du på "Book it" knappen. Dermed får jeg en beskjed om at du har booket og vi kan melde hverandre (rett i appen) om eventuelle endringer etc.

Et annet scenario er at du har lyst å spille basketball på Løkka og trenger 5 andre å spille med. Sett tid og sted, og sett antall til 5. Dermed kan 5 stykk melde seg på og dere kan gå og spille på Løkka til avtalt tid.

Et tredje scenario er at du jobber som PT eller er så dreven i en sport/idrett at du tenker at dette er noe du kunne instruert i. Da legger du til i din profil at du er PT. Dermed kan du også sette en pris på økten din. Prisen velger du selv.

Enn så lenge må den som booker betale "on site", men vi håper å kunne tilby en skikkelig god betalingsløsning med tiden.

Var det en OK forklaring?

Vi er utrolig stolte av det vi har laget og vi har selvsagt veldig lyst at så mange som mulig skal bruke den. Vi har brukt opp alle pengene våre på utviklingen, og derfor må vi bruke de kanalene vi kan (slik som et forum)

Håper dere liker tanken og melder dere på vår sign-up (som ikke er et nyhetsbrev!)

M

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...