masseyfergus Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Har brukt Netgear Extender på to ekstra soverom da nettet ikke rekker. Har funket fett til nå. Leverandøren tok en ny oppdatering og måtte konfigurere nettet på nytt. Jo alt funker bortsett fra extenderen. Dvs den funker på min nyeste bærbare win 8 men ikke på de andre maskinene i huset med win 7. Får opp at jeg må legge inn sikkerhetsnøkkel. Om igjen og om igjen og om igjen..... Men på den win 8 maskina funker den supert. Aldri vært så rask før faktisk hehe. Men skal sies at extenderen er noen år nå og jeg har ventet på dette her. Kostet vel bare fire hundre i sin tid. Men noen som har en løsning til meg bortsett fra da å kjøpe en ny? Hvorfor funker den ikke på resten av pc'ene? Har prøvd alle mulige ting men får bare opp sikkerhets nøkkel.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Det kan være begrensning i krypteringsmetoder med ny firmware. Du kan prøve WPA2 AES, som er den mest aktuelle nå.Merk at det er forskjell på WPA2 AES og f.eks WPA2 TKIP.Er du usikker på hva som brukes på PC, så kan du starte på scratch med nytt passord og kryptering i repeater. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvis alt fungerte smurt, kunne du jo bare gått tilbake til tidligere firmware eller prøvd å installere den nye på nytt. Lenke til kommentar
masseyfergus Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Det kommer at den krever nettverksgodkjenning. Angi brukerlegitimasjon..... ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå