bueid170695 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Håper jeg ikke har oversett identiske tråder her i forumet. Tenkte det kunne være greit å ha en tråd hvor vil deler tips og triks for å gjøre det bra eksamen i norsk hovedmål, for oss som skal opp i det. Her er to av mine tips: Trene en time før eksamen. Dette høres kanskje kanskje ikke relevant ut, men gir enormt utbytte i form av god konsentrasjon, en "ro" i kroppen og klarere/bedre tankestrøm. Dette vil jeg anbefale alle dere som er ute etter å gjøre det bra. Etter treningen tar du selvsagt en god dusj og spiser en god og sunn frokost i ro og fred. Laste ned veiledninger, f.eks. hvordan analysere dikt os Mange mener dessuten at det vil komme oppgaver som omhandler grunnlovsjubileet på denne eksamen. Kanskje det er lurt å lese seg opp litt? Flere tips er hjertelig velkomne! Hilsen søt nerdejente Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Finnes en tråd =) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1582556 Endret 21. mai 2014 av Futuredoctor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå