Arodem Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 – Har blitt mye større enn vi trodde, sier utvikler inXile.Wasteland 2 skal slippes i august Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Dette er nok den av Kickstarter-investeringene mine jeg har gledet meg mest til. Jeg har verken forsøkt beta'en eller sett noen gameplay-videoer av spillet, men jeg ser jo at det får en del kritikk, både av mainstream-spillsidene og de aller mest hardcore RPG-puritanerne rundt omkring. Det er ofte et godt tegn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Grafikken ser ikke særlig god ut. Selv om man fokuserer på gameplay må man ikke glemme at det skal være behagelig å se på i flere timer. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Grafikken er mer enn god nok. Skjønner ikke helt at det er et godt tegn at hardcore-fansen var misfornøyd med spillet, men det de har sluppet i det siste har visst falt i god smak, så det er tydelig at inXile lytter til rollespillfansen. Gjør nok ikke underverker for mainstream-anmelderne, som garantert kommer til å klage på grafikk, høy vanskelighetsgrad og gammeldagse spillmekanismer, men forhåpentligvis er det ingen som hører på dem lenger. 2 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Kan bli kult det, går egentlig bare å venter på Project Eternity Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Grafikken ser ikke særlig god ut. Selv om man fokuserer på gameplay må man ikke glemme at det skal være behagelig å se på i flere timer. Foretrekker egentlig 2D eller isometric 3D når det kommer til slike birds eye view rpg Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Grafikken er mer enn god nok. Skjønner ikke helt at det er et godt tegn at hardcore-fansen var misfornøyd med spillet, men det de har sluppet i det siste har visst falt i god smak, så det er tydelig at inXile lytter til rollespillfansen. Gjør nok ikke underverker for mainstream-anmelderne, som garantert kommer til å klage på grafikk, høy vanskelighetsgrad og gammeldagse spillmekanismer, men forhåpentligvis er det ingen som hører på dem lenger. Mainstream anmelderene ga forsåvidt Dragon Age 2 toppkarakterer. Det sier ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå