magicbyte Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hei, Jeg er lokalpolitiker i Bærum og er ute etter å slå et slag for Esporten. Bærum kommune er en av de kommunene i landet som bruker mest penger per innbygger på idrett, men som ellers i landet så går jo ikke noe av dette til esport. I forbindelse med at jeg ønsker å se litt på muligetene/rammene for esport i bærum så skulle jeg gjerne vært i kontakt med seriøse spillere/miljøer for å se på hvordan kommunen potensielt kunne hjulpet/lagt til rette for utvikling. Jeg spiller selv en del på hobbybasis, og bruker endel timer i uken på å se LOL sendinger. Det har fasinert meg at jeg syntes der er mye mer spennende å se en LOL kamp enn en fotballkamp, og da ser jeg endel fotball også! Jeg har tilogmed begynt å spille LOL selv som et resultat av at jeg ser på det. Svar her, eller send meg en melding om du vet om noen! Jon Lenke til kommentar
OnlySniffy Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Hei!Jeg bor i Bærum, jeg spiller ikke så mye LoL og kjenner ikke så mange "seriøse" spillere, men jeg er helt sikker på at det er ett miljø her som kanskje ikke er så stort ennå. Hvis du kommer i kontakt med en seriøs spiller kommer det flere etterhvert. Lykke til Endret 21. mai 2014 av OnlySniffy Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Spennende! Jeg bor selv i Bærum (bodd her i over 25 år) og begynte å spille League of Legends for et par måneder siden. Det hadde vært veldig morsomt om du lykkes med dine ambisjoner. Du hører fra meg dersom jeg kommer over noen som kan hjelpe deg på veien. Lenke til kommentar
magicbyte Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Hei! Jeg bor i Bærum, jeg spiller ikke så mye LoL og kjenner ikke så mange "seriøse" spillere, men jeg er helt sikker på at det er ett miljø her som kanskje ikke er så stort ennå. Hvis du kommer i kontakt med en seriøs spiller kommer det flere etterhvert. Lykke til Takk, må bare presisere at det ikke kun er LOL spillere jeg er ute etter, bare nevnte det fordi jeg selv har plukket opp en viss interesse for det. Men DOTA, SC, CS osv. er også interessant, egentlig alle spill som har et profesjonelt miljø eller potensialet for et slikt. Lenke til kommentar
magicbyte Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Spennende! Jeg bor selv i Bærum (bodd her i over 25 år) og begynte å spille League of Legends for et par måneder siden. Det hadde vært veldig morsomt om du lykkes med dine ambisjoner. Du hører fra meg dersom jeg kommer over noen som kan hjelpe deg på veien. Takk, vi får ta en runde sammen en dag Har mailet med Stein, og han påpekte også at du var fra bygda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå