DippyDawg Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg annser saken som løst jess.. det er like mange "forklaringer" på å kjøre rundkjøringer som det er tullinger på veien. Er redd du kommer til å møte mange av de nå når du blir "biker." Bruk sunn fornuft og vær obs på at alle er ute etter å kjøre på deg, så går det bra. Har du invistert i sykkel da? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Joda, jeg tror jeg er forberedt Jepp, sykkel er kjøpt. Blar du litt i bloggen min så finner du den nok www.bjerknez.no Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Det var da en pen sykkel. Er vel bra bunndrag, kan jeg tenke meg. Håper du ikke har tenkt å montere frontrute på den. Fysjom... Drive long and prosper! Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Dobbelpost. Endret 21. mai 2014 av DippyDawg Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Det var da en pen sykkel. Er vel bra bunndrag, kan jeg tenke meg. Håper du ikke har tenkt å montere frontrute på den. Fysjom... Drive long and prosper! Takk for det Det er noe helt annet enn en "sinna" 600cc streetsykkel detta ja. Toppfarten er nok ikke det folk kjøper den for (har hørt den skal gjøre rundt 230km/t) men det er uansett ikke så veldig viktig for å si det mildt Til å være en så stor og tung sykkel synes jeg aksellerasjonen er fenomenal. Den virker kjappere enn en feks. Honda Hornet 600cc nettopp grunnet den utrolige bunndraget. Om den er det i virkeligheten er kanskje ikke sikkert men jeg vil nok uansett bli kjørt fra i svingene, hehe. Dette er en cruiser, og den skal jeg bare kosekjøre med. (mer eller mindre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå