Knut S Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Øye speiling utrolig hva man kan se i øya Se bildet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvorvidt støyen i øyet er tilsiktet eller ikke skal være meg usagt. Jeg ville forsøkt å dempe den. Men det er likevel ikke til å komme fra at den gir en spesiell virkning også. Kanskje burde du tatt med litt mer nede og unngått hjørneutgang nede til høyre. jeg tror det ville gitt bedre perspektiv og økt spenningen i bildet. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 takk for konstruktiv kritikk. La opp en versjon 2 nå hvor jeg tok vekk utgangen ved høyre hjørnet og prøvde å fjerne litt støy. Var ikke helt enkelt da det allerede var så lite piksler ang størrelse, men gjorde nå ett forsøk. Utgangspunktet så var selvfølgelig linse valget helt feil, men hadde ikke noe tilgjengelig der og da. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Spennende bilde. Hvem av versjonene som gjør seg best, kommer an på øyet som ser Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Spennende bilde. Hvem av versjonene som gjør seg best, kommer an på øyet som ser Hilsen Lisbeth. tusen takk for kommentar, ja smaken er som baken og helt klart det kommer an på øye som ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg