Seth-- Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du må formatere osv... for at du skal få disse gb'ene da! Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har formatert nå, og max størrelse jeg har klart å presse ut av min Samsung 160 GB er usle 127 GB ifl PM8.0 Jeg har partisjonert den i 43 GB x 3 også, men Partition Magic sier enda at fullstendig størrelse er 127 GB og ikke ca 145 GB... Så jeg vet ikke hva mer jeg kan prøve.... Lenke til kommentar
|KHS| Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dette har jeg gjort: 1.Lagt inn Win Xp med SP1 2.Lagt inn verdien i registert 3.Oppdatert atapi.sys til riktig versjon 4.Har siste versjon av bios/chipsett Likevel får jeg bare 128 GB. hmpf! Lenke til kommentar
Calm Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 MortenS: Jeg er bare nødt til å spørre hvorfor du har satt opp så sinnsykt mange partisjoner? Selv har jeg 4 HDD's med 330,9 GB lagrinsplass men har allikevel bare 4 partisjoner... Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 MortenS: Jeg er bare nødt til å spørre hvorfor du har satt opp så sinnsykt mange partisjoner? Tenkte meg det.. folk er forskjellig! Jeg liker å ha flere partisjoner pga jeg synes det er lettere å systematisere på roten med C, D, E osv, enn å lete i uendelige kataloger på en stor partisjon. Jeg kan avslutte hele denne tråden med å si at grunnen til at jeg kun fikk 131 GB, var fordi jeg litt for kjapt hadde installert nye Win9x drivere til Promise PCI kortet, og ikke de riktige WinXP driverne.... dust! Morty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå