jadda89 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hei Har et problem med mitt nettbrett. Skjermen mister signalene, å går svart. Så jeg må tappe litt hardt, på baksiden av padden. så kommer skjermsignalene inn gjen. Padden er ikke behandlet hardt. Har også beskytte case til den på. Merke er Asus transformer. Kjøpte i tidlig i 2013. Er litt tidlig å begynne streike allerede. Tenker sende den tilbake til butikk,å få ny/reparert. Hvordan gå fram. Hvem skal betale porto osv. Er kjøpte på nett. Har kvittering, og orginal emballasje liggende. Skulle helst hatt iPad. Ettersom jeg liker ios bedre. Endret 20. mai 2014 av jadda89 Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Den må sende den på rep. mest sannsynlig skaffe en ny en. Virker ikke som det er så mye å gjøre med den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Gå til nettsidene der du kjøpte den, og opprett en reklamasjonssak på den. Du får trolig en returetikett for den gamle, og får den tilbake, ev. en ny tilsvarende, i retur. Lenke til kommentar
jadda89 Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Så butikken skal betale for porto, når jeg sender dem den i retur? Hm. Skjedd 3 ganger på 3 dager. Ikke tvil at noe er galt. Bare kjipt å måtte sende padden avgåre. Er veldig avhengig av den. Surf, mail hverdager. Takk for svar folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Litt ulik praksis på hvem som betaler porto. Hvorfor går du ikke på sidene til butikken der du kjøpte den, og leser hva som gjelder for deg? Du blir uten en stund, men du venter vel ikke at noen skal komme hjem til deg og fikse den ;-) Lenke til kommentar
jadda89 Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Litt ulik praksis på hvem som betaler porto. Hvorfor går du ikke på sidene til butikken der du kjøpte den, og leser hva som gjelder for deg? Du blir uten en stund, men du venter vel ikke at noen skal komme hjem til deg og fikse den ;-) Nei selvsagt ikke. Ville bare høre meg litt først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå