Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvilken sjampo er best å bruke for å unngå tørr hodebunn? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Bruk rett og slett mindre shampo og ikke vask håret så ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ingen andre tips? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Har slitt med flass og tørr hodebunn i mange år. Sluttet å bruke sjampo for 3 uker siden og har hatt null problemer etter. Anbefales! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Bytte hårvoks funket for meg. Gjerne gå opp i pris om man skulle bruke en eller annen shabby versjon Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Slutt med sjampo, dusjsåpe og annen dritt som hårvoks og fuktighetskremer Barber vekk håret Sol deg Endre kosthold Bruk soppdrepende sjampo i samråd med lege dersom ingenting annet fungerer Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Har selv tørr hodebunn, og H&S gjør det bare verre. Jeg ble anbefalt denne hos en frisør på hårakutten, og har hatt god effekt av den. Den koster litt, men har du kort hår trenger du ikke bruke mer enn en halv t-skje, så du har den lenge: http://www.rakuten.com.my/shop/bayihair/product/redkenadshp/ Husk å la den virke i 5 minutter. Jeg fikk beskjed om å bruke denne til flasken var omtrent halvfull. Deretter gikk jeg over på en annen shampo som skulle holde det ved like. Husker ikke helt hva den het, var en firkantet merkelig flaske, der korken er på bunnen av siden på flasken. Spør frisøren, de finner sikkert det jeg mener eller noe tilsvarende. Endret 22. mai 2014 av r2d290 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 H&S har virket utmerket på meg, jeg er kvitt flassingen totalt. Frisøren jeg går til sa også det var et veldig bra produkt, selv om hun egentlig ikke ville innrømme det. Det er kanskje ulike former for problematikk som fører til flass... bare spekulerer. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 H&S har virket utmerket på meg, jeg er kvitt flassingen totalt. Frisøren jeg går til sa også det var et veldig bra produkt, selv om hun egentlig ikke ville innrømme det. Det er kanskje ulike former for problematikk som fører til flass... bare spekulerer. Ja, det er det. Det finnes for eksempel eksem, eller sopp i hodebunn, som ikke kan behandles med flass-produkter. Men det er vanskelig å se forskjell på disse lidelsene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Flass og tørr hodebunn er ikke det samme. Trådstarter trenger hjelp med tørr hodebunn, ikke flass. Flass krever mer sjampo, tørr hodebunn mindre. http://no.wikipedia.org/wiki/Flass Endret 22. mai 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Gå innom en frisør og spør etter Redken shampo for tørr hodebunn. Jeg har veldig tørr hodebunn og får skurver i hodebunnen uten den. Flasser fortsatt litt, men den hjelper veldig mye. Bruk veldig lite om gangen. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Fungoral på apoteket visst dusjing gjør problemet verre. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Fungoral på apoteket visst dusjing gjør problemet verre. Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå